Hallo allemaal! Gisterenavond heb ik een kruidvat test gedaan en die was negatief. Vanmorgen heb ik er weer 1 gedaan en na 5 minuten was er een hele vage bijna niet zichtbare lijn zichtbaar wat de zwanger plus vormde. Ik heb het aan mijn moeder laten zien en zij zag het ook. Zelfs heb ik de test opengemaakt en daar was het nog ietsjes duidelijker zichtbaar. Een hele bijna niet zichtbare lichtblauwe dikke lijn. Een paar dagen voor mijn ongesteldheid vorige maand heb ik sex gehad. Maar ik ben de afgelopen maand wel ongesteld geweest. Maar het was maar 2 dagen. Normaal ben ik wel 5 dagen ongesteld. Ook ben ik al een tijdje misselijk en heb ik ineens moeite met eten en trek in vlees terwijl ik vegetariër ben. Ik heb ook ineens pijnlijke borsten (wat ik normaal ook heb als ik ongesteld moet worden) alleen het is anders dan normaal. Ik heb ook hele duidelijke blauwe aders ineens op mijn borsten en ze zijn wat gegroeid terwijl ik pas ben afgevallen. Ik moet over twee dagen weer ongesteld worden.. Heeft iemand hier ervaring met ongesteld worden en toch zwanger zijn of een onduidelijke lijn op de test die toch uiteindelijk zwanger bleek te zijn? Ik zou dan nu dus al een aantal weken zwanger moeten zijn als het zo is.. Ik hoor graag van jullie!
Afgelopen maand geen seks gehad? Dan lijkt het mij stug dat je zwanger bent, want dan zou je al zon 8 weken moeten zijn bijna en zou je echt een duidelijke test moeten hebben en niet een negatieve test gister avond en nu een bijna niet zichtbare streep, maar dan zou er gewoon een knalstreep moeten staan.
Ik weet dat sperma redelijk lang kan "overleven" in de baarmoerder. Maar dit lijkt me inderdaad overdreven. Ik zou 2 dagen wachten en een kv 2v5 in de ochtend doen. Succes.
Misschien geen eisprong gehad vorige maand, daardoor die gekke menstruatie en dat de KV test nu op je naderende eisprong reageert?
Dat dus. Een paar dagen voor je menstruatie sex hebben, daar word je eigenlijk niet zwanger van. Mocht dat wel zo zijn, dan had je nu een duidelijke test moeten hebben. Ook 's avonds. Doe anders de CB Digitaal met wekenindicator. Due geeft je direct duidelijkheid en die kun je nu prima doen, aangezien je 8 weken zwanger denkt te zijn. Ben benieuwd wat die aangeeft.