Even jullie mening: ik heb op 21 nov een mk gekregen bij 5.5 wk en tel dat als CD1. Op 30 nov echo gehad en alles was al mooi schoon. Op 4 dec voor samenlevingstest in zkh geweest dus kreeg weer een echo en arts zei dat ik een mooi grote follikel had en eitje snel zou springen. Volgens ovulatietest en temperatuur is dat gebeurd op 7 dec. Dat maakt vandaag 13 DPO. Nu heb ik nog nooit een langere LF gehad dan 11 (meestal 9 of 10, soms 8, soms 11), behalve vorige maand toen ik zwanger bleek. Ik voelde vorige maand weinig signalen en kwam er vooral achter omdat ik laat was. Nu voel ik weer weinig toch niets. Op 10 DPO had ik menstruatiekrampen en was ik ervan overtuigd dat ik die dag of de dag erna ongesteld zou worden. Heb temperatuur kaartje geprobeerd up te loaden. Hebben andere meiden ook ervaring met een langere luteale fase na een miskraam? Een deel van me houd nu toch hoop terwijl ik weet dat ik op z'n minst iets zou moeten voelen (vorige maand voelde ik weinig maar achteraf gezien had ik wel last van brandend maagzuur wat ik nooit heb, pijn in onderrug wat ik nooit heb en had ik een ijzersmaak in mijn mond). Iedereen die moeite neemt om te reageren alvast bedankt! 😘