Halloallemaal Even weer een update. Na de 1e 2 kuren clomid (50 en 100 mg) heb ik nu de clomid 150 mg achter de rug. Ik ben vorige week naar het ziekenhuis geweest en het eiblaasje was wat gegroeid. Ik vind bet ontzettend spannend. Nu moet ik morgen weer heen voor een echo. Ik hoop dat het eiblaasje door is gegroeid. Hoe gaan jullie ermee om als er geen groei blijkt te zijn? If als hij groeit en dan weer terug zakt.
Spannend hoor. Ik heb ooit in dezelfde situatie gezeten; de 50 sloeg niet aan, de 100 niet. Toen 1 ronde 150 wel en de 2e ronde 150 weer niet. Mijn advies laat je niet te lang Clomid voorschrijven, voor hun meest makkelijke oplossing. Maar Clomid werkt lang niet altijd en zorgt ook voor veel meer bijwerkingen dan bijv. Gonal-F (prikken). Succes!
Spannend meis! Ik heb zelf 8 rondes clomid gehad (daarna nog diverse iui's operaties en icsi pogingen) Ik reageerde slecht op clomid... zonder clomid cyclussen van 50 dagen (zonder aanwijsbare oorzaak) en met clomid cyclussen van 40 dagen vaak ook zonder eisprong (kreeg primoluut om menstruatie op te wekken) Tja Hoe ga je er mee om... lastig te zeggen... De ene keer viel zwaarder dan de andere keer. maar de teleurstellingen bij de clomid vielen in het niet bij de mislukte icsi pogingen, tenminste zo Was dat voor mij. Ik hoop en duim voor je dat het snel raak mag zijn in ieder geval!