Jullie mening?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door 3Mrij88, 15 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3Mrij88

3Mrij88 Lid

14 feb 2020
    42
    10
    8
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hey hey,

jaren geleden was ik erg fanatiek op dit forum. Ondertussen is mijn jongste alweer bijna 7 en moest ik zelfs een nieuw account aanmaken omdat ik de vorige echt niet meer wist.

Met de vader van mijn kinderen ben ik al 6 jaar uit elkaar. Ik heb bijna 3 jaar een nieuwe relatie en door de prikpil heen in september 2018 zwanger geraakt. Omdat mijn vriend nog geen kinderen heeft en nog geen kind wilde op dat moment en andere belangrijke redenen heb ik toen besloten de zwangerschap af te breken. Ik was nog geen 5 weken toen ik dit heb gedaan.
    Wel heb ik meteen gezegd dat dit de eerste en laatste keer was. Ik heb daarna meteen een mirena spiraaltje laten zetten. Ik had af en toe licht bloedverlies maar had geen echte menstruatie meer met het spiraaltje. Tot 12 januari, heb toen echt ruim een week kei veel bloedverlies gehad met ook best wat stolsels.

toen ik in 2018 zwanger bleek wist ik dat zo vroeg omdat ik mijn lichaam vrij goed ken en verandering merkte.
    Nu merkte ik afgelopen week ook wat dingetjes op maar nu zwanger zijn leek mij nog onlogischer met mirena dan met de prikpil 1,5 jaar geleden.

om mijzelf gerust te stellen heb ik vanochtend een test gedaan.. toen ik na paar minuten snel keek in half donkere keuken met lamp licht, dacht ik niets te zien dus ik heb de test weg gelegd en ben op de bank geploft. Toen ik half uurtje later kop thee ging maken en het buiten licht was geworden zag ik plots in daglicht wel een licht streepje!!
    Bij de zwangerschap van mijn jongste zoon begonnen de testen precies hetzelfde. leek eerst niets te zien en 2 uur later wilde ik de test weggooien en daar stond precies zo ligt streepje en 8 maanden later een kerngezonde jongen in mijn armen. Ik weet dat ik over 2 dagen nog een keer moet testen en dan meer zal weten. Toch zou ik graag jullie mening willen over de test van vanochtend.

Wat zien en denken jullie?

2. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Ik vind de test wel heel erg geel, dus ik denk een indroger. Wel benieuwd naar je volgende test!

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Zie zelfs 3 streepjes. ;)
    Maar aangezien de test al zo ingedroogd is. Kan je niet weten of het wel/niet een indroger is.
    Opnieuw testen zal je meer duidelijkheid gaan geven.

4. 3Mrij88

3Mrij88 Lid

14 feb 2020
    42
    10
    8
    Vrouw
    Noord-Brabant
    bedankt voor je reactie! Ik had het contract beetje aangepast van de foto om te zien of het streepje dan duidelijk werd. Daardoor lijkt de test ook wat geler dan die in het echt is. Zal afwachten worden over 2 dagen!

5. 3Mrij88

3Mrij88 Lid

14 feb 2020
    42
    10
    8
    Vrouw
    Noord-Brabant
    hahaha ja die staat alleen aan verkeerde kant van controle streep. Ik heb alleen echt nog nooit indroger gehad met deze testen van Kruidvat. Als ik niet zwanger was dan bleven ze altijd helemaal egaal.. enige andere keer dat ik twijfelde of ik streepje of indroger had was toen ik wel zwanger bleek van mijn jongste zoontje.

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Dit is wel een erg ingedroogde test.
    Iig niet een half uurtje oud.

Dit resultaat is helaas onbetrouwbaar en voor ons niet te beoordelen.
    Je moet dus even opnieuw testen en binnen de 10 min aflezen en evt een foto maken voor ons om te beoordelen ;)

7. Pipi30

Pipi30 Lid

13 feb 2020
    73
    32
    18
    Vrouw
    Ik zie een streep! En mijn ervaring is ook al komt de streep later dat je gewoon echt Zwanger bent. Anders blijft hij Omo wit.

8. Rabi

Rabi Fanatiek lid

9 mei 2019
    1.015
    893
    113
    Vrouw
    Omgeving Amsterdam
    Ik ben benieuwd wat de test over een paar dagen doet. Durf er nu niet zoveel over te zeggen.

9. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Dit is zo'n typische in droger van de kruidvat. Ik heb zulke denk ik wel stuk of 20 gehad. En nee was niet zwanger. Probeer over 2 dagen nog eens en laat deze test los.

10. CupCake25

CupCake25 Actief lid

6 feb 2020
    146
    96
    28
    Vrouw
    Vind deze test onbetrouwbaar, door het streepje die voor de Controle streep verschijnt.. Sorry

11. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    Ik zou er nog 1 doen. Hoe lang heb je gewacht met het maken van de foto?
    Ik zie het streepje zeker maar de test lijkt al aardig droog.
    Misschien kan je de test nog doorspoelen met water omdat hij nu zo geel is. Niet dat dit een garantie geeft trouwens maar zo is hij wellicht wat beter te beoordelen

12. Cjms

Cjms Bekend lid

11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Ik zou deze test als negatief beschouwen. Ik vind die andere streep gek en het kan zomaar een indroger zijn. Zou het morgen of overmorgen nog eens proberen.

13. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.565
    1.866
    113
    Vrouw
    Ik zou opnieuw testen. Ik vind deze testen niet meer betrouwbaar. KV testen zijn niet meer wat ze jaren terug waren

14. 3Mrij88

3Mrij88 Lid

14 feb 2020
    42
    10
    8
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Goedemorgen..

bedankt voor alle reacties.
    Ondanks dat ik nog nooit indroog streepje heb gehad was dit er inderdaad echt 1.
    Vanochtend opnieuw getest en geen streepje te bekennen.

voor nu ben ik daar blij mee.
    Een kleintje zou zeker welkom zijn voor mij.. maar liever als mijn vriend en ik er ook echt samen voor kiezen. Dan hoop ik dat het ons gegeven is om een kleintje te mogen krijgen.

heel veel succes voor iedereen die zwanger probeert te worden, gefeliciteerd voor de nieuwe zwangeren en voor de meiden die al wat verder zijn, geniet!

Cupcake01 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina