Hoi, Wij zijn in verwachting van ons 3e kindje en krijgen een jongen. En de naam vinden we moeilijk haha. Onze Kids heten l.otte en B.rent. en willen graag 5 letters voor de naam. Man is fan van Thias, ik van Lowen. Zijn er ideeën! Ben benieuwd
Ben van jullie beider voorkeur geen fan eerlijk gezegd. Thias vind ik teveel een afkorting/ koosnaampje van Matthias. Lowen een naam die n.m.i. niet naast de namen van jullie andere kinderen past én de naam van jullie dochter begint ook al met (een) L/ Lo. Bij L.otte en Br.ent zou ik eerder gaan voor een naam als: Robin Espen Teije/ Thije Ferre Fedde Diede Terry Alwin Arnon Guido Faber Quint (hoewel een klein tikkie jut en jul met Br.ent)
L.otte ,Br.ent & Rowan Jesse Vince Quinn Mika Dylan Maxim Nigel Senna Dante Logan Flynn Thias vind ik een hele andere soort naam.Dan die van jullie kinderen . Lowen vind ik wel erg leuk
Bedankt al voor jullie reacties. We vinden jongens namen gewoon heel lastig haha. En misschien maken we onszelf het ook moeilijk door de 5 letters.. Jesse en Lucas vinden we ook mooi maar al vergeven bij vrienden. Ben blij dat we nog de helft te gaan hebben aan weken
L.otte B.rent & Joris L.otte B.rent & Milan L.otte B.rent & Julian L.otte B.rent & Kylian L.otte B.rent & Nick L.otte B.rent & Pepijn L.otte B.rent & Hidde L.otte B.rent & Jurre L.otte B rent & Tobias Niet helemaal gehouden aan 5 letters
Oeh lastig inderdaad met 5 letters. Misschien zit hier wat tussen? Felix Jonas Isaac Midas Ralph Chris
B.rent , L.otte & Fedde Jelle Joppe Oscar Quinn Jurre Krijn Pelle Simon Stijn Thijs Teije Jelte Joris Hidde Misschien later meer, dus ik waar ik nu zo op kom
Ja zitten leuke namen tussen. Zoals Fedde en Jurre ook die zijn al dichtbij ons in gebruik. We hebben voor Brent ook tot week 39 nagedacht haha.
Als je fedde en jurre leuk vind, Misschien nog; Bosse Lasse Fosse Jidde Hidde Pelle Jelle Kalle Joppe Robbe