Voor een meisje waren we er wij er al helemaal uit, dat zou Marle worden. Maar een jongensnaam vinden we heel erg moeilijk We zoeken een orginele naam (geen top 50). Het liefst met 5 letters en twee lettergrepen, omdat onze andere kids (L.indy en N.olan) dat ook hebben. Maar dit is zeker geen must. Geen vreemde spellingen (dj-) en het liefst niet te Engels. Wij spreken N.olan namelijk op z'n Nederlands uit. Ik ben heel benieuwd naar jullie suggesties!
Dimas Kenzo Felan Dabte Brenn Mikai Julan Benja Eloy Ferre Armin Duran Aloys Dilan Linus Luan Yael Ravi Seger
L.indy, N.olan & Boris Ceder David Ewald Jonas Joris Mikai Oscar Oliver Ruben Tycho Viggo Ik vind de namen van je andere kinderen, ondanks de uitspraak, wel wat engels of internationaal aandoen. Daarom vind ik het wel lastiger een naam in dezelfde categorie te vinden. In bovenstaand lijstje vind ik zelf niet alle namen helemaal in het plaatje passen. Maar soms hoeft dat ook weer niet perse.
We hebben inmiddels een shortlist Josha Colin Jonah Welke vinden jullie het leukst en bij de andere kids passen? Of hebben jullie nog andere suggesties?
Alle 3 erg leuk. Colin vind ik stoer. Josha mooi en origineel. Jonah leuk Maar hoor je veel. Misschien nog Colton (Mijn zoon zijn tweede naam) Isaia Mikai Joah Mias