Nadat er hier veel dames zijn geweest die ons geholpen hebben wilde ml toch nog een poll hebben met jullie meningen over deze naam: ❤ Owen Quinn We wilde graag dat het bij de naam van onze dochter zou passen J.aylin May We vonden de combi erg mooi staan en het is na ons idee ook makkelijk uit te spreken en te schrijven.
Ja leuk! Ik zou niet snel voor een Engelse naam kiezen, maar vind deze leuk! Al zou ik zelf denk ik eerder Quinn als eerste naam doen. Vind ik net iets leuker van Owen. Maar beide kan!
Dankje ! Ik vind Owen wat 'zachter' qua uitspraak vandaar deze volgorde. Wij houden op zich wel van engelse namen maar het moet niet te ingewikkeld worden vind ik altijd haha
Dat een tweede naam populair is is toch niet zo erg? Ik vind Owen erg leuk maar Quinn vind ik niet zo. Vind het meer een meisjesnaam, op tv zijn de meeste Quinn's vrouwen
Ik vind Quinn een meisjesnaam en Owen is me veel te Engels (ik ga ervan uit dat jullie Nederlands zijn). Niet leuk dus.
Heb gestemd op leuk, ben op zich niet zo weg van de namen, m.n. Owen niet, maar vindt de namen wel goed passen in combi met de namen van jullie dochtertje.
Ik vind ze leuk. Quinn is niet helemaal mijn smaak, Owen vind ik erg leuk. Maar vind de combi leuk klinken.