Ik snap ook niet zo goed dat degene die het verteld dan de boeman is : Degene die vreemd gaat is toch de boeman not the messenger! Kan me niet voorstellen dat als mijn vriendin me verteld dat mijn man vreemd gaat dat ik dan boos op haar zal zijn. Ik zal dan laaiend zijn op mijn man,maar niet op mijn vriendin,daar kan zij toch niks aan doen?!?! Ik zou het graag willen weten,hoogzwanger of niet...
Ik zou die kerel niet eens meer bij mijn bevalling willen hebben, dus ik had het echt van te voren willen weten.
Draai het anders eens om,zou jij het je vriendin ooit vergeven dat zij haar mond tegen jou zou houden in dezelfde situatie? Dat je er achteraf achter zou komen dat zij het wist?
ik zou het willen weten natuurlijk!maar zij weet het ook,op de laatste gebeurtenis na dan. en ze krijgt het ook nog te weten maar beter vind ik denk ik na de bevalling.zelf verwacht ik van haar ook meer een reactie van dat ze het niet (wil) geloven.
zij kan elk moment bevallen en hij is op vakantie met z'n nieuwe vriendin? ik zou het gelijk willen weten, niet na de bevalling. dan kon hij gelijk met haar mee naar huis. beter als een toneelstukje opvoeren. wat een walgelijke vent zeg!
Heb je inmiddels al wat gedaan? Of weet je nog niet wat je moet? Was wel benieuwd, er worden wel vaak vragen gesteld maar hoe het afloopt horen we zelden 8)
nee nog niks gedaan, ik heb samen met haar nicht besloten om tot na de bevalling te wachten. ik laat jullie dan wel weten hoe het is afgelopen. ze zit nu sowieso al een beetje in stress omdat ze haar huisje uitmoet,en ze kan elk moment bevallen. groetjes
Nou ze zit in een lekker pakket.. ok nog het huis uit, hoogzwanger van een man die niet eens trouw kan blijven..
Goh moeilijk zeg! Persoonlijk zou ik het haar toch vertellen.. Dat je man vreemd gaat lijkt me vreselijk, maar er ook nog achter komen dat een vriendin het al langer wist maar haar mond hield lijkt me ook heel erg... En ja dat ze hoogzwanger is is natuurlijk een vervelende bijkomstigheid. Maar hoe eerder ze het weet, hoe eerder ze keuzes kan maken, niets weten en achteraf zo lang, ook tijdens en na de bevalling voor de gek te zijn gehouden, lijkt me heel erg! Hoe pijnlijk het ook is, en er is nooit een goed moment, elke dag dat ze het niet weet, is een dag dat ze langer voor de gek gehouden wordt, en niet zelf keuzes kan maken, want die maken anderen nu voor haar.
Er staat duidelijk in het stukje dat zwangere vriendin het verkiest om er niet naar te luisteren... Sja, dan kun je het wel 100x zeggen...maar dat helpt toch niet. En ik denk dat het heel verstandig is om te wachten totdat ze bevallen is....het blijft naar maar vlak voor je bavalling lijkt me vreselijk.... Ze weet het van binnen echt wel hoor....
nou ik heb nieuws me vriendin stond hier gisteravond aan de deur in tranen,met het verhaal dat haar man liever niet bij de bevalling wil,als reden dat een man daar zogenaamd niet tegen kan blablabla. ze had al geruchten gehoort over de vakantie van haar man,en ik heb haar vertelt wat ik wist. het meisje dat mee was gegaan met haar man hebben we na een paar telefoontjes gepleegt te hebben het nr van gekregen,dat meisje hebben we gebelt en ze heeft zonder problemen alles vertelt wat er is gebeurt. ik denk dat haar ogen nu eindelijk geopent zijn,ze heeft hier ook geslapen omdat ze haar man niet wou zien.ze gaat vandaag wel met hem praten,nou ik benieuwd
Nou ik ook.. wat een situatie zeg.. Lekker begin voor die kinderen.. Snap dan ook niet dat ze een kindje wilden hebben, dit komt niet van de één op de ander dag uit de lucht vallen..
Wat ontzettend sneu voor je vriendin zeg! En wat een enorme zak van een vent. In een normale situatie zou je direct zeggen ga bij die kerel weg, maarja als je hoogzwanger bent....... Wens haar maar heel veel sterkte!
Nou mounia, Ik vind het aller eerste heel erg moedig van je dat je het gewoon verteld hebt aan je vriendin, ik vond ook dat je het moest doen voor of nar de bevalling was een moeilijke beslissing Ik hoop dat je vriendin het allemaal een beetje kan verwerken als ze nu echt snapt hoe haar man is, en dat ze het verhaal heeft gehoord van die andere meid via de telefoon is wel heel mooi, want er zouden veel meiden zijn die het zullen ontkennen. Heel veel sterkte voor je vriendin en ook voor jezelf, zorg maar goed voor haar liefs winnie
Nou mounia, Ik vind het aller eerste heel erg moedig van je dat je het gewoon verteld hebt aan je vriendin, ik vond ook dat je het moest doen voor of nar de bevalling was een moeilijke beslissing Ik hoop dat je vriendin het allemaal een beetje kan verwerken als ze nu echt snapt hoe haar man is, en dat ze het verhaal heeft gehoord van die andere meid via de telefoon is wel heel mooi, want er zouden veel meiden zijn die het zullen ontkennen. Heel veel sterkte voor je vriendin en ook voor jezelf, zorg maar goed voor haar liefs winnie
jeetje wat sneu voor je vriendin, goed dat je het gezegt hebt! ik denk dat ze je steun nu goed kan gebruiken.
Nou zo is alles dan toch nog op zijn plek gevallen... en kwam ze gelukkig naar jou toe, en wilde ze ook nog luisteren... Ook op zich wel "fijn" dat die andere vriendin zo eerlijk is geweest om alles te vertellen.. ( stel je voor dat ze alles had ontkend...) Het blijft een klote situatie, want ook al is ze ongepland zwanger geraakt van een lul van een vent, misschien dat dit haar leven ondanks alles een positieve draai kan geven.. en kiest ze strakjes met dit kindje voor een betere toekomst! laat je ons nog eens weten hoe het verder gaat met haar