dank je meiden voor de reacties, ja ik steun/help haar waar ik steunen kan,ik heb haar hier oa laten slapen,en we hebben tot diep in de nacht erover gepraat. ze zou vandaag met haar man gaan praten,maar is nog niet gebeurt. deze hele situatie is anders gegaan zoals ik had verwacht(hadden jullie al kunnen lezen) en ja idd alles is op z'n plek gevallen,ik vind het goed hoe dit nu zo is gegaan. het gaat op zich wel goed met haar ,ze denkt nu vooral aan haarzelf en haar ongeboren kindje. daar ben ik blij mee. ik hou jullie op de hoogte groetjes mounia
ik vind het lief dat je haar helpt, en er voor haar bent. ik vraag me alleen af hoe jullie aan smsjes komen wat je haar kan laten zien? neem aan dat jij niet met die man hebt gesmst? en wat betrefd het verdere verloop, iedereen zal er best nieuwsgierig naar zijn, maar het is haar prive leven, weet ze dat je er hier over verteld? want eigenlijk gaat het ons niets aan, ook al weten we geen namen.
@noura haha nee ik heb niet met haar man gesmst, ik heb geen smsjes, maar haar nicht.(die heeft ze ondertusse ook gezien nu) ikzelf heb alleen wat fotos op me pc van een feest waar haar man was...en ja hij wist denk ik niet dat partyfotos op internet komen te staan(hij stond daar zoenend met een ander meisje) zodra ik je reactie net las was ik wel even stil van sh*t wat zou zij ervan vinden ja dat ik dit hier schrijf,natuurlijk zonder namen ect,maar toch. heb haar maar wel net even erover geinformeerd. en gelukkig begrijpt ze het wel,maar ik moet geen namen ect vrijgeven,en natuurlijk doe ik dat ook niet. trouwens ff off-topic je zoontje heet safouane,hele mooie naam!(staat ook in mijn lijste van jongens namen) marokkaans?