jullie moeten me helpen!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mama1803, 1 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    heb vandaag al twee topics geplaatst hoop niet dat jullie moe worden van mij hihi..... een paar van jullie weten mijn situatie ik ben ongepland zwanger.... ik weet dus totaal niet hoe lang... vandaag een echo gehad met twee legen vruchtzakjes:( ik ben zo verdrietig kan alleen maar huilen heb zelfs twee kaarsjes aan gestoken en huilend gebeden dat het nog goed komt snik snik.....
    maar ik probeer er achter te komen hoe ver ik nu kan zijn.... want zelf begin ik nu heel erg te twijfelen dat ik nog gewoon veel priller ben dan ik zelf dacht.... want weet niet wanneer mijn eisprog was maar wel wanneer ik gemeenschap heb gehad en heb de foto's van de eerste test en de daarop volgende....
    ok.... ik heb gemeenschap gehad op de nacht van zondag 1 op 2 september en zondag middag 8 september. de eerste test deed ik op vrijdag 13 september zie foto 20130913_131810.jpg zoals jullie zie zeer licht......

2. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Zeer licht ja.. Misschien dan toch minder ver? :)

3. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    de test daarop op 19 september zie volgende foto de bovenste is die van 13 en de onderste van 19 20130919_120749.jpg en de volgende foto is van vanavond.... ik wil jullie meningen horen want zelf denk ik aan de eerste zeer lichte test te zien zou je denken dat die van 8 september is toch want vn 1 op 2 september had ie donkerder geweest toch? en dan zou ik toen bijna 2 weken geweest zijn als het van 1 op 2 september is..... ik heb namelijk ook die vijdag een digitale gedaan en die gaf 1 -2 weken maar 4 dagen later ok nog steeds 1-2 weken.

4. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    20131001_200940.jpg en deze is dus van vanavond

5. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    en nu ben ik nog ergens achter gekomen.... pffff wordt echt moe van mezelf dames hihi..... maar als ik dus de calculator gebruik van wanneer ik kan testen zegt hij dus van 10 september maar zoals jullie zien op de test van 13 september is er nauwelijks een streepje te zien....

6. Kittie

Kittie Actief lid

30 sep 2013
    107
    0
    0
    Al bloed laten prikken?
    Misschien kunnen ze aan het hcg-niveau wat zien?

7. Mickey06

Mickey06 Actief lid

2 aug 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Hey mama 1803,

Wat naar zeg!
    Ik vind die van vanavond een onduidelijke foto. Kan m niet goed beoordelen.

Met hoeveel weken heb je nu een echo gehad? Hebben ze er iets over gezegd?

Liefs, Mickey

8. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    nee dat is het hem nou juist zelfs met de echo konden ze niet zeggen hoe ver ik ben.... er waren twee vruchzakken te zien maar allebei leeg bij een was vaag iets te zien maar dat was volgens haar een dooierzakje.... hoezo is die foto onduidelijk? er staat toch een hele duidelijke streep?

9. Mickey06

Mickey06 Actief lid

2 aug 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Oh, dacht dat er een kruis moest staan...haha! Dan is hij dik positief...Vreemd zeg! Maar hoeveel weken zou je nu dan zijn dat je een echo kreeg?

10. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Met jouw termijn valt er sowieso nog weinig te zien op een echo en kan er ook nog niks berekent worden.

11. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ik denk dat t van 8 september is en als ze laat zijn ingenesteld ben je nu 5w

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.929
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Stel dat je je eisprong in de nacht van 7-8 september had en dus bevrucht bent op 8 september.
    Dan zou je nod ongeveer de 22e zijn geweest.

Je bent dan nu ongeveer 5+2 dagen zwanger en is het zien van alleen vruchtzakjes heel normaal.

Je hebt dan op 13 aug of vals getest of juist enorm vroeg.

13. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    ik denk idd ook enorm vroeg....kwa moment van de eisprong is het heel moeilijk te zeggen omdat ik dus de pil slikte... normaal werd ik altijd 3 dagen voor mijn strip op was ongi dat gaat echt al maanden zo dus had ik altijd een cyclus van 25 dagen maar de verloskudige zei als je de pil slikt mag je niet spreken over een cyclus.... ik heb namelijk al een gehoord dat voor de inestelng plaats vind je al heeeeeel licht posi kan testen dus denk ik dat dat het geval is geweest maar zoals de laatste test te zien is ie n vet positief hihi..... heb volgende week vrijdag weer een echo dus als het van de gemeenschap van 8 september is en nu dus dan 5 weken en 2 dagen ben ben ik een dan rond 6,5 week..... dus zou er wat te zien moeten zijn.... de rede dat ikde echo kreeg was omdat ik steken had in mijn schouder wat kan wijzen op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap waardoor de verloskundige het verstandig vond om een echo te doen..... hun houden de eerste dag van mijn laatste menstruatie aan en zou ik volgens hun berekeningen dus 6 weken en 3 dagen zijn zoiets..... wat ik ook gelijk heel hard vond is dat ze glijk heel negatief begon te doen van dat ik vanuit moet gaan dat het een miskraam wordt en begon me zelfs al te vertellen wat me te wachten stond......

14. kranenburg

kranenburg Actief lid

14 okt 2011
    138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij was er op de eerste echo niks te zien, alleen een verdikking van iets....dat was met 4 weken.
    Ik mocht ander halve wk (5,5wk zwanger) terug komen en toen zag ze een vruchtzakje en dooierzakje maar geen vruchtje....
    Toen weer een afspraak gemaakt 2 weken later , en daar zat een kleine pinda met een hartslag was toen 7 wk en 2 dgn zwanger.

Nu alweer 10,5 week.....

Succes!

15. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Vind de termijn ook nog wel kort om vanuit te gaan dat er al iets te zien is. Vreemd idd dat vk zo negatief is. Misschien wou ze je op ergste voorbereiden, maar toch vreemd dat er niet meer uitleg gegeven werd.
    Blijft nu spannend tot volgende echo, maar zou wel goed kunnen dat er dan een hartje ( of twee dus) te zien is.

16. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Ik vind de laatste test toch ook dik positief! Mss volgende week een clearblue proberen?

17. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Hmm vreemd. Heb je een echo bij de vk gehad? Ik heb er namelijk ook 1 bij 5 weken zwangerschap gehad. Toen was er duidelijk een vruchtzakje, met een dooierzakje en een wit friebeltje ( wat dus het beginnende vruchtje was) te zien.

Moet je niet over 2 weken terug komen dan?

Mijn ervaring ( helaas..) is wel dat de vk het gelijk zien als het mis is. Ik heb vorig jaar een MA gehad, en ook daar was alleen een vruchtzakje te zien. Ik ben bang dat je niet veel meer kan doen dan afwachten.... Sterkte!

18. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Er was ook in een vruchtzakje duidelijk wat te zien maar daar schonk ze geen aandacht aan ik vroeg nog wat dat is en toen zei ze een dooierzakje maar omdat zei die theorie aan houd met mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie maar dat kan ook goed veel korter zijn omdat ik gewoon aan de pil was. Als ik de eerste posi test bekijk die is ook wel zo licht terwijl ik als ik hun theorie aan hou 10 september had moeten kunnen testen nou zoals je de test ziet op 13 september lijkt me stug dat ie 10 september ook al positief had geweest. Maar idd kwestie van afwachten. Maar mijn gevoel zegt dat het wel goed zit.

19. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    En wat jij zegt over dat de verloskundige gelijk zien als het mis is ben ik het niet helemaal met je eens. Lees zoveel verhalen van moeders die een echo hadden gehad bij de verloskundige en al doorgestuurd werden naar het ziekenhuis voor een pil vervolgens daar een echo kregen en gewoon bleek dat het goed zat. Ik vind het gewoon heel raar dat ze geen aandacht schonk aan dat er wel degelijk wat te zien was

20. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik denk dat ze er geen aandacht aan heeft geschonken omdat het doel van de echo het uitsluiten van een bbz was. Er zit iets in de baarmoeder en daarmee is dat afgedaan. Ze kan er nu verder ook niks zinnigs over zeggen want het kan nog alle kanten op. Je test is wel mega positief, helaas kan net HCG nog langer in je lichaam blijven wanneer het mis is en zolang er iets in je baarmoeder zit zal dat ook zo zijn. Daarnaast is het op deze termijn erg lastig goed te meten.

Ik denk dat je nu alleen kan afwachten, maar ik denk dat de kans zeker aanwezig is dat je volgende week een betere echo zal krijgen!

Deel Deze Pagina