De hele zwangerschap heb ik al geen zin. Vroeger dacht ik wel eens, ach we doen het gewoon, kan mij het schelen. Maar ik kan dat echt echt echt niet meer opbrengen! Mijn man is heel lief, hij zegt steeds, we hebben er toch samen voor gekozen? Maar hij is ook eerlijk en zegt langzaam seksueel gefrustreerd te raken... maar hij heeft het er zeker voor over. Nu denk ik steeds, wat als het helemaal niet meer terug komt....?
Snap helemaal wat je bedoeld Mappel! Hier het zelfde. Heb alleen wel het vertrouwen dat het allemaal wel weer goed komt en dat de "zin" weer terug komt. Waarschijnlijk word alleen de frequentie na de bevalling wat minder
Ik vraag het me ook zo vaak af, maar mijn probleem is andersom.Hij wil geen seks meer sinds m'n buik out there is. Hij heeft er veel moeite mee Mijn libido is sky high de laatste tijd
Maak je niet druk! Mijn man heeft vanaf week 7 tot 7 weken na de bevalling zonder gemoeten! Had dan wel tm 27weken last van hyperemesis gravidarum ofzoiets dat mega veel overgeven en daarna bekkeninstabilteit. Komt weer goed :-D
Ik heb tijdens de zwangerschap ook niet of nauwelijks seks gehad. Nu net een week geleden bevallen. Het gevoel van zin hebben in seks is bij mij iig weer terug nou nog even geduld hebben tot het weer kan/mag.
hier was mijn libido rond de 26 weken weer terug..maar nu is t weer zo goed als weg. En bij mijn eerste zwangerschaps is t volgens mij helemaal weg geweest. komt wel weer goed als de kleine er is
Hier ook een heel laag libido gehad afgelopen maanden. Mijn probleem zit m nu vooral in dat ik wel wíl maar dat het echt extreem pijn doet vanbinnen! Dat is al zo vanaf week 5 ofzoiets Hoop dat dat ook weer normaal wordt!
komt echt goed!! bij mijn eerste had ik het ook. hebben eigenlijk ook geen sex gehad. de tweede was het iets beter toen hebben we tot 26 weken ofzo sex gehad. nu bij de derde werd mn man er ziek van ik wou wel elke dag hahaha. gelukkig voor hem is dat voorbij. we hebben nu 2 weken niets gedaan. het is lang geleden dat er zo'n tijd tussen heeft gezeten haha. ik vind het zelf wel beter zo. werd er wel gek van dat ik steeds maar zin had. mijn man is niet zo'n man die elke dag wel wil dus ja. maar komt helemaal goed dus. het zijn gewoon je hormonen. zo zorgt de pil er bij mij voor dat ik er helemaal geen behoefte aan heb en er zelfs niet aan moet denken! maar zodra ik in mn stopweek zit...... en ja dan kan het niet....
Hier ook een laag libido gehad tijdens de zwangerschap! Deden het wel eens voor manlief, maar ik had gerust maanden zonder gekund . De 2 laatste weken begon bij mij de zin stilaan terug te komen. Heeft op het einde ook de weeën in gang gezet . Nu ben ik bijna 2 weken geleden bevallen en als ik kon dan zou ik er nu al terug invliegen haha . Alleen is het nu nog te pijnlijk door de knip dat ik heb gehad. Hopelijk is het snel beter, want word stilaan ongeduldig haha . Moet zeggen dat mijn libido hoger lijkt dan voor mijn zwangerschap, want toen was het ook al niet zo vet . Er is dus hoop ! Komt heus wel terug .
Even een vraag aan alle vrouwen die dus wel seks hebben tijdens de zwangerschap; hebben jullie er na geen last van buikpijn? Ik heb dus seks gehad (eerste keer in deze zwangerschap) en ik verging daarna van de harde buiken. De baby bewoog van links naar rechts en ik dacht dat ik weeën had. Na een half uurtje is het weer weggetrokken, maar ik durf het niet nog eens hoor. Is dit een bekend verschijnsel? Want bij mijn eerste zwangerschap had ik wel een beetje last van harde buiken maar niet zooooooo erg. Alvast bedankt!
Ik heb er eigenlijk pas last van gehad de laatste weken. Vanaf week 38 ofzo... Toen na de seks altijd vervelende voorweeën die na een uur ophielden. Voordien nooit geen last gehad na de seks. Op 39+6 die ochtend nog seks gehad en kreeg toen een half uurtje later heftige voorweeën die na een uur over zijn gegaan in echte weeën. Op 40w om 00.02u is ons meisje geboren. Op het einde heeft het hier dus wel geholpen . Het kan dat je er nu al last van hebt, maar in de meeste gevallen is het enkel vervelend voor jou en zet het niet door hoor!
Bij mij is het nooit meer zo geworden als voor de zwangerschap. En dan komt het voornamelijk dat je het druk hebt.. Je hebt een kindje of een extra kindje om voor te zorgen.. Je huishouden en de meeste vrouwen moeten ook werken.. Vermoeiend dus.. En of ik het nou leuk vind of niet.. Dit heeft tot gevolg dat het bij ons iets minder vaak gebeurd als voorheen
Dat is hier ook hetzelfde verhaal. Na mijn eerste kindje kwam het er echt niet meer van. In de avond was ik uitgeput, ook nachtelijk moe door de voedingen....het laatste waar ik aan dacht was intiem zijn. Daarbij had ik na mijn bevalling ook hechtingen.... nou ik had het gevoel dat ik voor de rest van mijn leven, daar beneden verminkt was.
JAAA !! Het komt goed! Godzijdank.. Bij mij dan. Maar ik heb ook negen maanden totaaaal geen zin gehad. Echt nul komma nul. En drie dagen na de bevalling (!) had ik opeens weer zin.. Natuurlijk nog even gewacht maar al snel alles weer als voor de zwangerschap.. dat komt dus weer goed hoor volgens mij
ja heb ik ook. vanaf het begin af aan al. toen ik zo'n 6 a 7 weken zwanger was begon ik buikpijn te krijgen wel na een orgasme zeg maar. heb het nu nog dat ik harde buiken krijg. en dat blift ook zo. ik zie het als een goede oefening voor straks hahaha. heb bij mn eerste ergens gelezen op internet dat je kindje daar geen last van hebt. die ervaard het samentrekken van de baarmoeder als een omhelzing. hoe ze dat nou kunnen weten dat weet ik ook niet hoor. en zowiezo ik heb nu zomaar harde buiken. als ik me druk maak ergens van schrik of veel gedaan heb op een dag of na een lang stuk lopen of lang stilstaan. dus op zich.......
Bij mijn eerste zwangerschap super hoog libido vanaf dag 1 tot de bevalling. 2e zwangerschap laag libido 3e laag libido tot week 30 ofzo daarna weer veel zin En nu de 4e ? Zin is ver te zoeken. Heb ik wel zin ben ik te moe. Vind het zielig voor manlief. heeft een erg hoog libido en zeurt dan inderdaad wel eens. Maar wat is zeuren ? Stel dat jij veel zin heb en je man nooit ? Dan voel je je ook afgekeurd . ( ik wel hoor )
Zin dat wel... maar die pijn achteraf.... Poeh! Ik weet niet of ik het nog durf. Dacht dat ik spontaan moest bevallen joh...
Hier ook harde buiken en wat buikpijn erna, irritant is het. Maar mijn libido is ook ver te zoeken....maar ook gewoon omdat je nu in je beweging zo beperkt bent enzo, ik vind het gewoon niks aan met die dikke buik Komt straks wel weer als de kleine er is en mijn buik me niet meer in de weg zit. Na mn zoontje had ik juist veel meer zin en ml ook weer, we leken net een stel pubers toen het bloed weg was hahahhaa
Komt goed hoor. Zijn gewoon je hormonen die de boel op hun kop zetten. Al kan het wel even duren. Bij mijn eerste had ik nog wel zin (nadat de misselijkheid weg was), maar had toen zoveel rugpijn, dat het gewoon niet ging. En na de bevalling complicaties gehad, waardoor gewoon zitten alleen al maanden geduurd heeft. Dus pas na een half jaar jaar voor het eerst weer aan de boemel gegaan. Ook zorgt zo'n babietje in het begin voor zoveel activiteit in de nacht, dat je die momenten dat je samen in bed ligt liever gaat slapen Maar ook dat gaat over, en zolang je toch regelmatig lichamelijk contact hebt (knuffelen / kussen) komt de zin in meer vanzelf weer. Nu zwanger van de tweede, en nu kan ik het lichamelijk prima aan, maar heb totaal geen zin. Mijn man vind het jammer, maar accepteert het met liefde. Komt wel weer... ooit
Hier ook hele zwangerschap geen zin. Had nog hoop dat in tweede trimester er wel hoog libido was, maar nee bij mij niet. Nu 1,5 week na bevalling merk ik toch echt wel dat het terug komt, alleen nog wachten tot het weer mag/ kan.