jullie netto inkomen excl. toeslagen

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door misz81, 17 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chebu

    Chebu VIP lid

    17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Wij huren ook en eerlijk gezegd zou ik ook wel willen kopen. Maar met een man die de komende 6 jaar nog minstens 2 keer moet verhuizen (vanwege zijn werk) zit kopen er toch echt niet in.
     
  2. Niet meer actief

    Chebu, nee dan moet je zeker niet kopen... dan ga je zeker verlies draaien i.v.m. kosten koper etc...
    Maar dan is het ook een ander verhaal vind ik, om nou constant huizen te kopen en dan weer heel snel te moeten verkopen (voor hetzelfde geld komt er geen koper en dan?) dat is gewoon niet praktisch...
     
  3. Amfy

    Amfy Niet meer actief


    mijn waterleiding zat tussen de spouw en de binnenmuur en hij maakte een bocht om tussen de vloer en het plafon te komen.en had de hele spauw gesloopt als ik geen loodgieter enzo had gehad :) (toen het eenmaal gemaakt wel koste het 780€ weekend tarief :rolleyes: zoiets gebeurt altijd op zaterdag)
     
  4. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    ik heb het over ALS ik zou huren dat doe ik niet. ;) dat wou ik toen wel hoor :)
     
  5. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.863
    7.627
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik ben daar gwoon voor verzekerd?
     
  6. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.863
    7.627
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Oja hoe ontzettend laag zijn die huurkosten dan? Ik heb een spaarhypotheek voor 850 euro bruto (650 netto). Huurhuizen zijn hier vanaf rond de 700 euro. Ik krijg eind van jaar 1300 euro terug van de belasting en over 30 jaar is het huis van mezelf.
     
  7. ElleNY

    ElleNY Fanatiek lid

    26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Volgens mij gaat dit allang niet meer over het inkomen en toeslagen.. hihi ;)
     
  8. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    ja ik ook maar ik krijg die rekening wel.en dan moet ik naar de verzekering.
     
  9. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    het licht er wel aan waar je zit wij hebben een huis in de verhuur een 2 onder 1 kap en die is voor 500 rond te huur
     
  10. Robin77

    Robin77 Fanatiek lid

    12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Tja, ieder zijn eigen mening. Ik vind het doodzonde van mijn geld. Daar komt nog eens bij dat je het met een huurwoning niet voor het kiezen hebt en bij een koopwoning wel. Het huis wat wij nu hebben is never nooit niet te huren. Alles wat ik aan mijn huis doe doe ik voor mezelf omdat het totaal plaatje er voor zorgt dat mijn huis ook weer in waarde stijgt...dat alles heb je met een huurwoning niet.
     
  11. Robin77

    Robin77 Fanatiek lid

    12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Hier net zo hoor qua hoor. In onze vorige koopwoning betaalde wij bruto 645 en netto 420. Onze buren betaalde bruto meer huur als dat wij dat bruto deden. Zij huurden het huis al twintig jaar. Drie jaar geleden zijn wij verhuisd (nadat wij er 3 jaar hadden gewoond), wij hadden op de woning 25000 euro aan overwaarde en hadden 5000 euro gespaard met onze hypotheek. Nope, niemand die mij wijs kan maken dat huren aantrekkelijker is ;)
     

Deel Deze Pagina