Ik vraag me af wat er in mn buikje zit haha! Ik heb al een dame van 2,5 en bij haar zwangerschap had ik helemaal nergens last van behalve een groeiende buik en vermoeide benen aan het eind van mn zwangerschap. verder GEEN kwaaltjes. Heerlijk! Ook groeide mijn buik prachtig naar voren, zo erg dat je van de achterkant niet zag dat ik zwanger was. Nu ben ik de hele dag misselijk (goed voor de lijn joh zwanger zijn) En moet constant naar de wc. Verder krijg ik overal puistjes en groeien er langzaam zwembandjes aan mn prachtige buikje. Zouden dit de verschijnselen zijn van een jongetje? hihi Aan de ene kant is een meisje heel fijn want dan kunnen ze mooi samen op 1 kamer, kunnen ze elkaars kleding aan etc. etc. maar aan de andere kant vind ik een jonge ook heeeel leuk, stoere kleertjes hanekammetje etc! ben een echte tut! Ik geloof er eigenlijk helemaal niet in maar toch heb ik al bij 4 vriendinnen voorspeld wat het zou worden en is het uitgekomen. bij mijzelf verspel ik dus vanaf nu: een jongetje! Wie dacht het ook en had het goed geraden? of wie doet er mee en voorspelt wat het wordt?
Bij mijn eerste zwangerschap was ik de eerste twaalf weken misselijk en daarna moe vreselijk moe. Van het begin tot het eind. Kind lief was verder ontzettend druk in mijn buik. Bij mijn tweede zwangerschap was ik de eerste twaalf weken vreselijk beroerd, daarna had ik energie voor tien. Kind lief was rustig. Resultaat: ondanks twee verschillende zwangerschappen, twee prachtige dochters....het zegt dus niks. Maar wie weet is het in jou geval we anders.
zegt volgens mij idd niks. bij mijn dochter was ik enkel wat emotioneler en hield wat meer vocht vast op het eind (maar dat kan ook door het weer komen) maar heb bij beide amper kwaaltjes gehad.
Mijn buik stond naar voren (je zag v achter niks), ik had puistjes op m'n rug, was misselijk en het is n jongen het fabeltje is juist dat t een jongen is bij een puntbuik
Mijn eigen voorspelling was verkeerd, iig wat ik aan het begin van mijn zwangerschap dacht... Ik dacht meisjes maar met +/- 12 weken ging ik alleen maar over jongetjes dromen haha De chinese geslachtstabel had het trouwens goed haha
Nou die tabel klopt bij mij dus niet... de eerste was wel correct een meisje, maar ook nu krijgen we een meisje.... terwijl de tabel toch echt zegt dat we een jochie zouden krijgen. maar ik moet zeggen ik had zelf ook sterke gevoelens voor een jongen bij deze zwangerschap. Vriendlief heeft van meet af aan gezegd dat het een meid ging worden
2 dezelfde zwangerschappen, twee keer niet misselijk geweest, 2 keer een puntbuik, 2 keer er niet mooier op geworden tijdens de zwangerschappen.... En 2 x een babyboy....
hoi 1e zwangerschap : niet misselijk,wel bandenpijn bij het beginfase, puisten,aan het einde moeilijk lopen (was veel te zwaar) 30 kilo aangekomen heb de 100 kilo bereikt voelde me vrolijk/lekker in mijn vel, wou weten wat het zou worden , we hadden eerder jongsnaam dan een meisjesnaam het gevoel gehad dat het en jongetje zou worden met rood haar en sproeitjes Maar het werd een meisje met zwat haar hwaaaaaaaa geen moeite gehad met stoppen met roken toen mijn dochtertje 3 maanden oud was begon ik helaas weer met roken (wel buiten nog steeds word er buiten gerookt) nu 2e zwangerschap: niet misselijk ,geen bandenpijn,wel moe,en opvliegerig niet lekker in mijn vel weer puisten we hebben weer sneller een jongensnaam dan een meisjesnaam het gevoel dat ik weer een meisje zal krijgen maar HOOP voor mijn man een knulletje maar allerrrrrrrrrrrrr belangrijkste is GEZONDHEID!!!!!! en dit keer wil ik het apseleut niet weten wat het geslacht zal zijn 9 maanden lekker voor ons maar ook voor familie enz spannend houden moeten hebben met stoppen met roken hoewel ik vanaf 14 januari niet meer heb gerookt maar denk er heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel aan hoop dat ik wel 9 maanden volhoud