jullie ook van die idiote actie's?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Angel Eyes, 3 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Ik herken me in alles..met praten kom ik niet uit mijn woorden of haal woorden door elkaar..heb ooit eens tegen een klant gezegd dat ik wel hetere varkens had gewassen :oops: met schrijven heb ik het probleem dat ik het verschil soms niet meer weet tussen 'ei'/'ij' en 'd'/'t' en zo nog een paar..

Ook ontzettend vergeetachtig..vergeet werkelijk alles en ben dan vaak ook vergeten wat ik vergeten ben (wat het voor mij iig een stuk makkelijker maakt)..

Tja zwanger zijn is een feest voor je hersenen :)

2. leen1982

leen1982 Bekend lid

8 jul 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Ik heb naast de typische dingen zoals sleutels niet meer vinden, portefeuille vergeten ... ook dat ik zelfs namen vergeet van mensen die anders bijna elke dag zie! :oops:

Of de namen van gewone dingen! Zo wil ik bijvoorbeeld zeggen dat mijn fiets in de garage staat tegen mijn vader en op dat moment moet ik dus echt heel lang zitten zoeken naar hoe dat ding met die twee wielen nu weer heet! Gelukkig vindt mijn familie het keigrappig en is er nog niets ergs of gevaarlijks door gebeurd!

3. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik weet de woorden niet, kan er niet op komen, of haal woorden door elkaar. Laatst wilde ik placemat zeggen en ik heb wel 4 of dingen gezegd van dinges tot onderzetter tot bordending. en dan kom ik er gewoon niet op.

dan roep ik gefrustreerd je weet toch wat ik bedoel! en volgens mij weet mijn man dat helemaal niet. arme hij haha.

4. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Ik lig zowat in een deuk als ik dit zo lees :D
    Dat voorspelt wat, want mijn wederhelft vertrouwt volledig op mijn super geheugen haha. Ik moet overal aan helpen herinneren etc., moet ik hm toch maar eens aan gaan leren om alles op de kalender te zetten, voor het geval dat ik strax "dement"wordt ! :)

Racebabe

5. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    hier een die ook alles vergeet en het dan ook vergeet op te schrijven, ik hou het nog geen minuut binnen en dan ben ik het kwijt ;)
    Ook mijn vriend loopt maar achter mij aan en nu komt ie erachter dat ie me toch es moet helpen...

Ik moet wel zegge dat het bij mij nu iets minder is dan een paar weken terug(klop klop) :)

succes iedereen!

6. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Dit is voor mij ook heel herkenbaar. :(

7. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    hahaha dit had ik vannochtend.
    ik wilde weg gaan, maar mijn mannetje had gisteren mijn pinpas gebruikt dus ik kon me pinpas nergens vinden vannochtend.
    Dus ik bel hem op en vraag waar mijn pinpas ligt....in de keukenla zegt hij, dus ik kijken nee hoor zie hem niet.
    Ik hem weer terug bellen ik zie het niet liggen hoor schat werd ook een beetje geirriteerd omdat ik weg wilde.
    Me mannetje zegt ''ja schat echt ik heb je pinpas in de keukenla gelegt'' ik weer kijken en ja hoor me pinpas lag gewoon in de keukenla vlak voor me neus hahaha :)

heb later wel sorry gezegt, maar hij kon er wel om lachen hij zei zijn zeker de zwangerschapshormoontjes ''en ik ja denk het wel hahaha''

8. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Pffffff vreselijk, ik vergeet ook van alles en nog wat en doe ook de meest domme dingen....Ook ik had laatst dus het gas laten branden, echt dom !

Ik ben blij dat ik een agenda heb en nu ook echt bijhou, want ik heb echt een geheugen als een zeef....

Ach, ik gooi het maar op zwangerschapsdementie !

9. Sanny

Sanny Niet meer actief

Mijn vriend moet regelmatig de dinges die daar in de dinges ligt pakken. En ben dan echt diep aan t nadenken maar kan echt niet op dat bepaalde woord dan komen. En het zijn nog gewoon alledaagse woorden ook, maar kan er echt niet opkomen.
    Zaterdag kwamen mijn schoonouders langs, hadden het erover dat mijn zwager z'n verjaardag volgende week viert. Ik wist t al 2 weken, maar was het dus vergeten tegen mijn vriend te vertellen.
    Vergeet ongeveer om de dag vlees voor de hond uit de vriezer te halen.
    En vorige week was t zo erg dat ik vergeten was de hond uit te laten. Ze was me zo zielig aan t aankijken en ik wist dat ik wat vergeten was maar wist echt niet wat.

10. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @ Sanny-> dat laatste heb ik ook gehad met de 2 honden van mijn ouders..
    1tje is nu wel zo slim ( pup van 7 maand) die pakt nu bij voorbaad de riem, en komt ermee aanzetten.
    Dit doet die alleen bij mij.

Vergat van de week mijn katten eten te geven, en ik vond dat ze liepen te zeuren, maar waarom wist ik niet meer :oops:

Als ik aan het werk ben, vergeet ik elke keer weer, of de telefoon van het werk, of een client waar ik heen moet :).
    Gisteravond wist ik niet meer wat ik moest doen (wou mijn tanden poetsen, maar wist het niet meer).

Vandaag nog niets geks mee gemaakt, tot dusver.

Owja, vergeet elke dag weer mijn autolampen uit te doen, elke keer weer iemand bij de deur: de lichten van je auto branden nog :), en dan kan ik mezelf weer voor de kop slaan, en zeggen hun: tjah, zwangerschapsdementie he:).
    Gelukkig kunnen ze de lol er wel van inzien.

11. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Haha, moet stiekem wel lachen om jullie verhalen hoor! :) :oops:
    Ik herken het eigenlijk niet.....Tuurlijk vergeet ik wat dingen, maar niet meer als anders heb ik het idee.
    Succes meiden, hopelijk gaat het straks ook weer over!

12. Niet meer actief

hahaha, heel herkenbaar allemaal, ik vergeet ook al constant dingen, wil ik iets gaan doen, sta ik op, loop twee stappen en ben het alweer vergeten.

Laatst naar een klant van ons een envelop + brief + attentie verstuurd, zonder attentie...

was gelukkig een bekende :)

Tip voor de sleutels: maak ze met een keycord aan je tas vast, (moet je natuurlijk je tas niet vergeten). Of aan je broek, aan je jas, etc.

13. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    LOL! Ik woon in Florida en heb het geluk een zwembad achter het huis te hebben. 1 x per week komt er iemand langs om het zwembad schoon te houden, Freddy heet hij. Zo ook afgelopen week; hij vertelde me dat de waterstand wat laag was, dus hij had de tuinslang in het zwembad gehangen om water bij te vullen. Omdat de timer stuk was moest ik 'm zelf na een uurtje even uitzetten. Oke, geen punt. Vervolgens ging ik hier op het forum deze topic lezen. Wat heb ik hard gelachen om al die domme acties zeg! En jullie raden het al; het zwembad werd al voller en voller......
    5 uur later......goh, wat zit er veel water in dat bad.....O, S**T! Het stroomde nog net niet over, maar wat heb ik toen hard om mezelf gelachen!

14. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Vanmiddag kocht ik alle ingrediënten voor een kapucijner schotel en ik kom thuis met kidneybeans!
    Oeps.. :)

15. ik word er ok gek van vergeet alles ging ik aadapels schillen alles gepakt in de keuken en ge ik een schilmesje zoeken in mijn jas aan de kapstok :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

16. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Ik ging pinnen maar liet mijn geld in het apparaat achter. Gelukkig kwam ik er na 15 meter achter, had zo het idee dat ik iets vergeten was :oops:

17. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Hi hi, gelukkig ben ik niet de enige!

Alleen wordt bij mij hubbie er een beetje gek van!

Zal mijn laaste aktie even delen.
    Ging met hubbie naar de rally en na een ritje van 2 uur wilde hij eerst even wat drinken, dus gaat hij naar de koelbox achter in de auto.
    Opeens hoor ik gemopper en roept hij wanneer wordt jij nou weer normaal!

Dus begin al te denken van oh nee he, wat heb ik nou weer gedaan, dus ik kijken in de koelbox, zitten er 2 flessen cola light in, terwijl ik zeker weet dat toen ik de light van mij er in zette, ik daarna op weg ben gegaan om voor hem gewone cola te halen :)

Groetjes Monique

ps: nog even een toetje, op mijn werk (winkel) sluiten wij altijd de kantine deur en verstoppen de sleutel, ik ben daar de aanstichter van en degene die daar ook super netjes in is.
    Vreemd hebben ze dan ook gekeken dat nou juist IK het voor elkaar kreeg om die sleutel kwijt te maken :)

Deel Deze Pagina