Niet van de Primark, maar nu wel de Hemarkt-winkel ontdekt. Mag dat ook? Erg leuke winkel met echt leuke koopjes! Sierraden voor 1 euro, sjawls 50 cent, kinderpyama's 2,50 euro , legging 1 euro enzovoorts. Echt de moeite om te gaan kijken. En niet alleen kleding hoor. Gewoon alles wat de hema altijd heeft.
Hier ook tijdje niet naar de primark geweest Heb wel online wat leuke dingetjes bij HM gescoord 70% korting nu
in de kerstvakantie geweest na een lange tijd. spiderman petje 3- (zoontje) spiderman handschoenen 3,- (zoontje) oorwarmers 3,- (dochtertje) sjaal 3,- (voor mezelf) leren handschoenen 5,- (voor mezelf) jeansbroek maat 104 voor zoontje 5,- groen shirt met zwarte vlinders 3,- voor mezelf allemaal dingetjes waar ik en de kids echt blij mee waren, op 1 dingetje na, het shirt voor mezelf begon na 1 x dragen al te pillen, dus nu ligt ie bij de stapel voor als ik huishoudelijke klusjes moet doen dat is wel een beetje jammer.
Daar ben ik vandaag geweest ik heb 28 kleding stukken Voor 20 euro kunnen scoren. Echt superveel voor 0,50 of 1 euro
Heb je foto's Einad? Ben aan't twijfelen om binnenkort ook weer eens te gaan kijken Is er ook al veel lente spul? (korte mouwen)
Ik had voor de kerst een ontzettend leuk vest bij de primark gekocht! Was wel duurder, maar kon hem niet laten hangen. Op de foto komen alleen de kleuren niet mooi uit. Zijn in echt mooie felle kleuren.