Jullie ook zo hormonaal tussen eisprong - NOD?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jules, 9 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jules

Jules Actief lid

14 feb 2008
    292
    0
    0
    Goed plan Babbel 81 :D!
    Moet zeggen dat het sinds gister toch een stuk beter gaat met de hormonen. Gelukkig maar. Ik zou echt gek van mezelf worden als het nog anderhalve week zou duren.

2. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ Jules, met mijn humeur gaat het ook een stuk beter:), begin nu wel zenuwachtig voor volgende week te worden...:)

3. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

nou hier gaat het ook wel redelijk, minder dan vorige maand:D
    gelukkig voor mijn lieve vriend hahaha

4. Jules

Jules Actief lid

14 feb 2008
    292
    0
    0
    Gelukkig dames. Het explosiegevaar is voorlopig geweken!!

Ik ben ook zenuwachtig hoor. Heb je er een goed gevoel over Babbel?

5. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ Jules ..Haha:D

Ja redelijk goed gevoel,maar wil niet teveel hopen, omdat het dan zo tegen valt...voel me wel weer anders dan vorige ronde, heb sinds me ei al elke dag kleine krampjes in me (onder)buik , soms in me zij of rug.
    Me temp.blijft ook hoog,maar ik vind het vreemd dat hij op 37.0 blijft hangen:( , vanaf vanochtend heel licht bruinverlies en dat was vorige keer veel erger..., we wachten maar af.:p

Hoe is het met jouw gevoel en evt. kwaaltjes?

6. Jules

Jules Actief lid

14 feb 2008
    292
    0
    0
    Ik hoop echt dat je gevoel klopt Babbel! Zou helemaal super zijn. Die teleurstelling is echt waardeloos.

Ik heb eigenlijk helemaal nergens last van. En toch heb ik er een goed gevoel over. Ik wacht tot ik weer een onbedwingbare trek krijg in Magnums. Dat zou HET teken moeten zijn als ik naar de vorige keer kijk. Toen gingen er zeker 2 per dag op. Ze liggen al klaar in de vriezer :D

7. AHzondag

hey babbel81 en jules,

ik hoop voor jullie dat het raak is. hoelang moeten jullie nog wachten?

8. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ Sammie, volgens banner dus 7 dagen,maar eigenlijk is a.s maandag me NOD al:D, ga proberen te wachten tot dinsdag( als het dan nog nodig is;),duim,duim)

@ Jules, oh dat zou voor mij niet werken, ben een erge snoepert,vooral van chocolade ,heb ik (bijna) altijd wel zin in,daarom heb ik ze ook niet in huis;):D. Wel leuk als je dat nu weer zou hebben...:) en geen vage kwaaltjes is ook wel fijn,denk ik, geven ook geen valse hoop;)

9. Jules

Jules Actief lid

14 feb 2008
    292
    0
    0
    @Sammie: moet tot de 20e wachten. Wat lijkt dat nog ontzettend ver weg zeg. En jij?

@Babbel: snoepen kan ik ook heel goed hoor. Maar van 1 magnum zit ik meestal toch echt wel vol. Toen dus niet. Verder was ik heel erg emotioneel maar had voor het testen geen lichamelijke kwaaltjes. Dat kwam rond de 6 weken. Spuug en spuugmisselijk was ik (precies tijdens onze honeymoon ;))

10. AHzondag

ik heb mijn nod ook rond de 20ste, maar ik heb testen die 4 dagen van te voren kan doen, denk niet dat ik dat doe.
    vorige maand had ik echt erg last van mijn tepels en mijn onderrug en toen werd ik gewoon ongi.. dus weet als ik dat weer zo erg krijg dat het niks is..

11. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ Jules, okè 2 Magnums is zelfs voor mij wat veel achter elkaar..:D
    Oh, dat was vorige keer een goed timing dan;)

@ Sammie, ja wanneer is jou NOD?

12. AHzondag

mijne rond 20 aug....
    het duurt zo lang, wil ook niet te veel hopen.
    heeft iemand de innesteling gevoelt of er iets van meegekregen?

13. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ Sammie , Ja weet het,ben al elke dag van me ei aan het aftellen, pfff...Oh tegelijk met Jules dan, samen spannend:)

innesstelingsdag (als het de dag was die de calculator aangeeft) misschien wat meer kramp,maar zoals ik al eerder schreef heb ik elke dag na me ei wel lichte kramp gehad...dus bij mij zegt dat niks

14. Jules

Jules Actief lid

14 feb 2008
    292
    0
    0
    @Sammie: wij mogen op dezelfde dag testen. SPANNEND!!
    Volgens de calculator zou gister de innesteling plaats hebben gevonden. Helemaal niets gevoeld. En jij?

@Babbel: slechter kon ik het niet timen! Van al het heerlijke eten op vakantie kon ik niets door mijn keel krijgen. Alleen een beetje brood en soep. En mijn man maar: weet je wel hoeveel we hiervoor hebben betaald! Ja hoor, echt wat voor hem om daarover te beginnen.

15. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ Jules, ah heel herkenbaar zo'n man:D:D,maar als ik het goed begrijp ben je dus met z'n drietjes getrouwd? dat is wel een bijzondere gedachte:)

16. AHzondag

jules
    nou maar hopen dat ik dat niet krijg op vakantie ga de 24ste weg.. ik heb gisteren wel steken gehad en dat deed best pijn, maar vandaag is het alleen nog een opgezette buik.

Babbel ik vind het ook heel spannend

17. Jules

Jules Actief lid

14 feb 2008
    292
    0
    0
    @Babbel: klopt inderdaad! Niemand wist het, het was dus echt nog iets van ons tweetjes.

@Sammie: wij gaan ook nog op vakantie. Dus ook al hoop ik heeeeel erg dat het raak is, ik hoop ook dat ik me dan niet zo belabberd voel als de vorige keer.
    Heb je de vorige cyclussen ook die klachtjes gehad of alleen nu?

Wat duurt wachten LANG!

18. AHzondag

dit heb ik echt alleen nu. vorige keer had ik rond mijn ongi wel buikpijn en de laaste keer echt rugpijn.
    ik ga er maar niet vanuit dat het raak is hoor.

19. Jules

Jules Actief lid

14 feb 2008
    292
    0
    0
    Klinkt positief Sammie. I keep my fingers crossed for you :)

20. AHzondag

Deel Deze Pagina