Hey meiden, Wat een spanning he?! En wat duurt wachten toch lang, pfff. Mijn chagi bui is omgeslagen vandaag in een beetje depri. Vanmiddag op kraamvisite geweest en ik wil ook zoooooooo graag. Hopelijk is het deze maand raak, nog ff geduld. Duimen, duimen, duimen voor ons allen.
heb ik ook hoor(nu beetje versterkt met de clomid) vandaag had ik gedroomd dat men vriend de relatie verbrak en hij vertelde me dat hij me bedroog enzo... is raar maar in men droom voelje precies hetzelfde zoals in het echte leven op dat moment en geloof me....het was echt...verscheurend gewoon.ben toen ook wakker geschoten en ik had blijkbaar in men slaap geweend :S en de hele dag voelde ik me kl*te!! echt voor het minste begon ik te janken. ik droom dit eigenlijk vaak.Niet omdat men vriend me zou bedriegen of dit doet maar omdat ik (dit klinkt zoo melig) ik soms denk dat men ventje te goed om waar te zijn is!hij is echt een schat en soms op 'slechte' dagen begin je het ergste te denken en ja...dan droom ik er zelfs over.alleen als je droomt voelt het echt aan en als je wakker wordt voel je eventje nog hetzelfde als in de droom....niet leuk dus. en voor de rest ebn ik ook zeeer emotioneel! xxxxx
Ik ben nu ook een beetje depri, zie het zo niet zitten dat het deze maand gelukt is, gewoon omdat ik het zo graag wil. heb nu alle klachten die ik vorige ongi ook had, dus reken er maar niet meer op kan wel janken!!!!!!!!!!!!!!!!!!
He meiden, het wachten duurt inderdaad zo ontzettend lang! Ik weet niet of ik kan wachten tot vrijdag hoor! @Sunhine81: hoop ook echt voor je dat het raak is deze maand. Jij hebt nog 10 dagen te gaan. Pfff..... Kan me voorstellen dat het confronterend is om op kraamvisite te gaan. Ik heb al een mooi meisje thuis en heb die gevoelens nu gelukkig niet. Toen wel trouwens hoor! Zodra we in de auto zaten was het: "ik wil ook zooooooooooooooo graag". @Anais: oooooh wat komen die dromen mij bekend voor! Ik heb ze ook vaak gehad en werd dan in tranen wakker. Ik klampte me dan gelijk vast aan mijn man en liet hem het liefst niet meer los. En ronde 29 alweer. Ook voor jou hoop ik dat het heeeeel snel raak is. @sammie21: balen dat je je zo depri voelt. Wat voor klachten heb je precies? Soms kunnen de klachten ook hetzelfde zijn, dus probeer maar hoop te houden. Ik had er een heel positief gevoel over. Tot een paar dagen terug. Was er echt van overtuigd dat het niet was gelukt deze maand. Maar vandaag heb ik zo'n last van mijn buik en ben ook wat misselijk. Dus ik heb toch weer wat hoop gekregen. Nog een kleine week.......
@Jules, mijn klachten zijn prikkelbaar, echt erge moodswings er hoeft maar iets verkeerd gezegd te worden en mijn vrolijke bui is weg! Gele afscheiding best wel veel, steken in mijn buik vooral rechts in mijn lies en pijnlijke tepels en PUKKEKLS!!!!!! ahaha Ik ben gewoon een beetje depri, omndat mijn schoonzus nu 10w zwanger is en het nergens anders over gaat. baby dit baby dat... pijntje hier en pijntje daar...! misschien ken je het wel. maar ja ze kan er niks aan doen dat weet ik wel en iedereen beleeft de zwangerschap op zijn eigen manier.
Het is ook eigenlijk helemaal niet leuk om zwanger te worden zeg. In het begin vond ik het nog wel grappig maar nu helemaal niet meer, pfff. Heb vrijdaavond een gigantische jankbui gehad, het wou gewoon niet meer stoppen, vreselijk. En manlief snapte er ook in een keer niks van haha. Voel me nog een beetje gek. Wat duurt wachten ook lang ha, ik zit op 8 dagen DPO maar moet er nog 9 dagen tot NOD, misschien toch stiekem een vroeg testje van de week, maar ben altijd zo bang dat het tegenvalt. Succes meiden, ik duim voor jullie!!!
ik snap wat je bedoelt! zou wel uitkijken dat je er niet te veel op hoopt deze maand. vind het zelf ook lastig hoor!
@Sunshine & Sammie: het wil maar niet ophouden he met die hormonen ?! Bij mij waren de enorme huilbuien juist een teken van dat ik zwanger was. Dus er is nog wel hoop hoor deze maand! Vanmorgen had ik bijna een test gepakt. Maar ja, wat heeft het voor nut 6 dagen te vroeg?
Jules, ik heb ergens anders gelezen dat sommige vrouwen wel 8 dagen voor hun nod positief testen. dus ja het had gekunt. maar maak jezelf te gek door elke dag te testen.
ohhhhh... vertel mij wat het is echt niet leuk!!!! Ik moet echt om het minste geringste huilen....kan het ene moment echt super vrolijk zijn en daarna echt zo depri dat ik wel kan janken.. Alles is dan niet naar me zin en mijn vriend moet het echt ontgelden. Wachten is echt niet voor mij weggelegd, heb daar helemaal geen geduld voor. Daarom is het wel even fijn om hier te kunnen (klagen) kletsen met jullie over dit soort dingen. pfffffff.... zo ben het weer even kwijt!
Haha nou hopelijk zijn die jankbuien ergens goed voor deze maand. Ik moet eigenlijk nog even wachten maar ben bang dat ik woensdag voor de bijl ga als ik vrij ben. Ach we zien wel, helaas kunnen we er niet zoveel aan doen. Zo lekker af en toe ff van je afschrijven, manlief begrijpt die hormonen ook niet altijd even goed haha. Snap ik ook wel stiekem hihi.
Nou ik heb er volgende maand weer last van, want me ongi is gekomen, jullie nog veel sterkte met wachten
Sammie er is hier een topic over pendelen, daar staan degenen op die op dit moment pendelen. Dan moet je een prive-bericht sturen met je naam en geboortedatum en dan krijg je als het goed is antwoord. (Er zijn er een paar die bij mij helemaal niet gereageerd hebben dus heb ik weer anderen gekozen). Best grappig maar zoals je ziet klopt de eerste pendel al niet, de tweede wel hoop ik want dan zou ik nu zwanger zijn hihi
Ik kon vandaag echt niet nog langer wachten . Nou, laat die andere hormonen maar komen hoor!! Het is nog wat licht maar toch echt duidelijk positief