Jullie partners!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    hmm ik heb mijn eerste test afgelopen nacht gedaan
    (om 3 uur ook. iets met niet willen wachten ofzo :) )

    maareh.. er zit wel 1 groot voordeel aan.. je kunt daarna nog heel lang lekker tegen elkaar aankruipen en knuffelbaar doen
    dat was toch wel heel fijn

    ben alleen nu dus onwijs brak omdat ik echt wat slaap gemist heb volgens mij
     
  2. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Mijn vriend die is nieuwschieriger dan mij hahah ik denk bij men eigen ik ben nog jong alleen afgelope maand had ik wel even een dip en dan troost die me lekker en dan zegt die het komt allemaal wel goed , maar hij vraagt altijd van ben je al ongesteld? en dan is die wel een beetje saggie als ik het word.
     
  3. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Jan deed de hele periode heel cool en kalm, vertelde mij steeds dat het niet waar kon zijn, maar toen ik na zoveel dagen overtijd toch ongi werdt, kon ik aan zn ogen de teleurstelling zien.

    Hij heeft wel vijf keer gevraagd of ik ongi was, en toen ik uiteindelijk pissed werdt en zei dat ik t niet bleef herhalen zei ie met een klein stemmetje: "misschien wilde ik t wel niet horen!"

    Hij is er veel mee bezig, ook door de angst dat de kans erin zit dat hij mij nooit een kindje zal kunnen geven.
    Maar hij laat het eigenlijk nooit blijken.....
     
  4. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Door: Hoezo zit die kans er in dan ? als ik vragen mag :oops: hoe bedoel je nieuwschierig :p haha
     
  5. Chrizzzy

    Chrizzzy Bekend lid

    31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    nadat ik met de pil stopte duurde het nogal lang voordat ik ongesteld werd (148 dagen overtijd). Hoewel ik best goed met hem kon praten over allerlei ontpillingsverschijnselen zoals puistjes, veel buikpijn, wat stemmingswisselingen (als ik er over begon), merkte ik toch dat het voor hem (logischerwijs) lastig was om zich er echt in te verplaatsten, waardoor ik soms dacht dat hij er niet zo mee bezig was. Totdat de duivesl zich dan toch echt aankondigde... de volgende dag riep hij me bij de computern, was hij op internet een filmpje tegengekomen van een zwangere vrouw en haar buik in verschillende fases. De laatste weken begint hij er ook zelf steeds vaker over, bijvoorbeeld als we wat op tv zien...

    Chrizzzy
     
  6. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Ja, ja ook mijn mannetje is heel attent :)
    Hij weet wanneer ik ongeveer mijn NOD heb , ( 1e moet nog komen ) maar vraagt nu al of ik wat voel .
    Trouwens , hij wil wel graag een kindje , maar wil ook flink blijven oefenen .
    Ik weet nog niet hoe hij reageren gaat als ik straks gewoon mijn ongi krijg , maar wel dat ie heel lief zal zijn .
    Hij is er net zo veel mee bezig als ik .
    Zelfs al namen aan het verzinnen :)
    Dat doe ik wel als ik zwanger ben , nu nog niet ;)

    Groetjes Joyce
     
  7. job

    job Lid

    10 jan 2006
    29
    0
    0
    - GRRR job moet even zn account uitloggen van mijn pc blijkt :)
     
  8. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    even onder mn eigen naam dus :)

    Door: dat vind ik toch wel heel lief van hem hoor

    misschien heel brutaal.. maar heeft hij ook reden om bang te zijn dat het nooit gaat lukken?
    dat zou wel heel vervelend zijn natuurlijk
     
  9. sabinen

    sabinen Lid

    10 nov 2005
    34
    0
    0
    mijn vriend was er in het begin helemaal niet mee bezig. Dus dat was voor mij best moeilijk. We zijn nu met onze 3e ronde bezig en hij is nu heel erg lief, attent en begint steeds vaker over zwanger worden. Hij vraagt geregeld of ik al zwanger ben en wanneer ik kan gaan testen.
    Dat geeft echt een fijn gevoel.

    vandaag ook te horen gekregen dat een achter nichtje zwanger is. Aan de ene kant vind ik het erg leuk maar aan de andere kant ben ik jaloers waarom zij wel en ik nog niet. Nouja mijn NOD is pas volgende week dus misschien ben ik ook wel zwanger.

    liefs sabine
     
  10. ilseD

    ilseD Lid

    10 jan 2006
    95
    0
    0
    Mijn ventje is er soms wel en soms niet mee bezig. Hij wil wel heel graag kinderen met mij maar andere kinderen zeggen hem niet zo veel, en hij weet dan ook niet goed waar hij zich aan mag verwachten. Hij heeft wel al namen gezocht (mooie trouwens!) dus ook al zegt hij er niet zo veel van, blijkt hij er toch mee bezig te zijn! Hij heeft ook steeds gezegd dat hij niet wou weten wanneer ik stopte met de pil en dat ik hem moest verrassen, maar dat is echt niet zo gemakkelijk. Hij weet dus wel al dat ik sinds oktober gestopt ben (dat zou ik echt niet kunnen zwijgen, je moet er toch met iemand over kunnen praten), maar nu probeer ik te testen zonder dat hij het weet, zodat ik dan babyschoentjes kan gaan kopen om hem toch te verrassen als het positief is. Hij heeft de link wel van dit forum dus denk dat hij soms wel eens komt piepen.. ;)
     
  11. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Jan heeft inderdaad reden om daar bang voor te zijn, heeft net als ik een lange relatie achter de rug, maar zijn vriendin deed niet aan de pil of condooms, en is in al die jaren nooit zwanger geworden.

    Toen dit uit was en hij daarover na ging denken, heeft hij zich laten testen.

    Uitkomst, er is maar 5 tot 10% goed......
     
  12. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    ooh dat is niet zo fijn ! :( weet ff niet hoe ik daarop moet reageren eigelijk ... sorry
     
  13. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ai, dat is niet leuk. Maar alles is mogelijk in de wereld van zwanger worden! Ik heb genoeg voorbeelden bij de hand gehad waarbij de mogelijkheid heel erg klein was en het toch gebeurde, dus geef de hoop nooit op ;)
     
  14. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    dat is inderdaad vervelend Door

    Is er niet iets waarop ze kunnen zorgen dat de kans dat
    het lukt groter is?

    desnoods iets (semi)kunstmatigs
     
  15. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Nee, dat doen we ook zeker niet, we blijven proberen en zijn allebei ingesteld op dat we ws een handje hulp nodig hebben van doktoren, maar eerst proberen we het zelf....
     
  16. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    zelf doen is het toch het fijnst denk ik :)

    ik zal voor jullie duimen :)
     
  17. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Eerst zelf proberen kan toch zeker geen kwaad....
    Er is er natuurlijk maar 1tje nodig.
    Ik duim dat die er snel is :)
     
  18. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    He Door,

    Vond dit over de maansteen, misschien wil Jan er ook wel een???
    (ps sorry als het een pijnlijk onderwerp is, maar dacht ie n probeertje waard.)

    Door de aanwezigheid van het element kalium heeft de maansteen een gunstig invloed op de waterhuishouding van het lichaam en beschermt hij tegen waterzucht. Hij geeft goede resultaten bij zwaarlijvigheid, cellulitis en klachten tijdens de menopauze. Hij helpt bij alle problemen die ontstaan door een verminderde functie van de bijnieren, bij spierzwakte en chronische reuma. Hij stimuleert het functioneren van de slijmvliezen in het algemeen. Door het element aluminium heeft hij een grot invloed op de eierstokken en de teelballen. Hij ondersteunt het zenuwstelsel en heeft een positieve invloed op de pancreas, lever en nieren. Hij verbetert de bloeddoorstroming in de spieren en kan slapeloosheid voorkomen. Voorts heeft hij een zeer gunstige invloed op alle ademhalings- en longproblemen. Hij stimuleert de pijnappelklier en heeft daardoor een grote im- pact op het groeiproces.
     
  19. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Oh, jodi, thanks zeg!!!!

    We gaan het proberen, hier in veenendaal zit zo'n stenen en mineralen winkeltje.....het kan nooit kwaad!!!
    Ik geloof wel in dat soort dingen, heb ook een poos een malachiet om mn nek gehad....

    En ik zag dat maansteen ook helpt tegen slapeloosheid, daar heeft jan ook nogal eens last van, dus we gaan het proberen!!

    De periode dat Jan getest is, had hij ook een wat ongezonde lifestyle, inmiddels drinkt ie minder, rookt ie minder en drugs is helemaal af, dus de kwaliteit zal inmiddels vast ook wat puntjes omhoog gegaan zijn.

    We hebben afgesproken dat we t een half jaar zelf proberen, en als er dan geen resultaat is, gaan we een afspraak bij de arts maken, en dan zien we wel verder....
     
  20. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Heeeeeeel veeeeel succes :)

    alle beetjes helpen (loop zelf ook met maansteen rond en mijn mannetje met lapis lazulli.....)
     

Deel Deze Pagina