Jullie partners!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Idd alle beetje helpen .
    Ik hoop ook dat de maansteen zn werk zal doen bij Jan .
    En dat daar dan heel snel een kleintje uit mag voorkomen ;)
    Ik draag zelf ook een maansteen en sinds ik hem draag slaap ik weer s`nachts :)
    Heb echt 3 maanden lang bijna geen oog dicht gedaan , maar nu slaap ik als het even kan een gat in de dag :)
    Nu hopen dat ie de rest wat er beloofd word ook nog doet :p
    Draag hem nu een dag of 3 , maar tot nu toe slaap ik er goed op .

    Groetjes Joyce
     
  2. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    alleen al meer slapen is zowieso gezond :)
     
  3. NikkiF

    NikkiF Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hij leeft erg mee. Maar kan het beter relativeren als :evil: er weer zijn dan ik. Hij blijft dan nuchterder en geeft mij weer moed en het inzicht dat nieuwe rondes weer nieuwe kansen bieden, al vindt hij het natuurlijk wel jammer als :evil: er weer zijn en we dus nog niet zwanger zijn.

    Groetjes,
    NikkiF
     
  4. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Mijn man leeft erg mee, maar heeft wel zoiets van: als we niet zwanger zijn is dat ook niet erg, want we hebben het met zijn tweeën ook leuk. Maar toch, als ik denk iets te merken aan mijn lichaam rond mijn NOD vindt hij het ook vreselijk spannend ;)

    Alle ellende rond mijn miskraam heeft ook diepe indruk gemaakt op hem, want begin januari - toen ik er weer voor wilde gaan - was hij in eerste instantie wat terughoudend toen ik voorstelde om de condooms weer achterwege te laten bij het vrijen. Nu begint hij ook weer een beetje uit te kijken naar een eventuele zwangerschap.

    Groetjes, Wendy
     
  5. noralien

    noralien Fanatiek lid

    7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Deze maand gaf de persona voor het eerst een eisprong aan.
    Mijn vriend heeft het idee dat het deze maand raak is. Hij begon erover dat we namen moeten verzinnen hihi.
    Denk dat hij dit keer meer teleurgesteld zal zijn als ik niet zwanger blijk te zijn. We wachten af.......
     

Deel Deze Pagina