wat zien als dag 1

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door augurkjes, 8 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Stel deze vraag even voor een vriendin:

Vriendin wil graag zwanger worden , ze is vandaag ongesteld geworden. Althans begonnen met bruin bloed/roodverlies. Nog niet veel maar wel het begin zal maar zeggen. Morgen zet dat meestal om in rood bloedverlies en word het veel meer.

Maar wat moet ze nu als dag 1 van de cyclus zien? Vandaag of morgen?

bedankt alvast

2. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Volgens mij is je eerste ongesteldheidsdag als je helderrood bloed verliest met stolsels. Toch?...

3. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ze zeggen eerste dag dat je rood verlies hebt, maar bij mij begon het meteen met rood.

4. Ior

Ior Niet meer actief

Ik heb 26dec bruin verlies gehad en op 27dec roodverlies, dus heb mijn eerste dag op 27dec gezet

5. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Ik denk ook als het echt goed doorzet dus morgen? dag 1 voor haar is..

6. augurkjes

dank jullie wel :) Zal het gelijk even doorgeven.

7. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    ik reken altijd gewoon de eerste dag dat ik iets van bloed heb, veel niet veel, bruin, rood wat dan ook, ik beschouw het als dag een...maar goed mocht je dan zwanger raken dan is een dag meer of minder ook niet echt heel belangrijk meer...zo heb ik niet gerekend, zo precies!

8. wuppie86

wuppie86 Actief lid

29 aug 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb altijd eerst last van bruinverlies en had daardoor dezelfde vraag. Ik ben dus gaan tempen. Mijn temp daalde als ik rood bloed verloor. En als je temp daalt dan betekend dat je ongesteldheid dag. Ik denk dus dat dit voor haar ook geldt. Maar als ze twijfelt kan ze ook gaan tempen.

9. augurkjes

dank jullie wel voor de antwoorden. En inderdaad een dag meer of minder maakt niet uit. Maar nu is haar ongesteldheid dus niet doorgezet. Haar cyclus varieert tussen de 28 en 35 dagen. Ze heeft wel met afvegen elke ochtend heel klein beetje roze slijm. Zou dit er ook op kunnen wijzen dat het zondag een innesteling is geweest? Ze heeft tot nu toe echt alleen in de ochtend roze slijm, en dit is alleen met afvegen.

Deel Deze Pagina