Stel deze vraag even voor een vriendin: Vriendin wil graag zwanger worden , ze is vandaag ongesteld geworden. Althans begonnen met bruin bloed/roodverlies. Nog niet veel maar wel het begin zal maar zeggen. Morgen zet dat meestal om in rood bloedverlies en word het veel meer. Maar wat moet ze nu als dag 1 van de cyclus zien? Vandaag of morgen? bedankt alvast
ik reken altijd gewoon de eerste dag dat ik iets van bloed heb, veel niet veel, bruin, rood wat dan ook, ik beschouw het als dag een...maar goed mocht je dan zwanger raken dan is een dag meer of minder ook niet echt heel belangrijk meer...zo heb ik niet gerekend, zo precies!
Ik heb altijd eerst last van bruinverlies en had daardoor dezelfde vraag. Ik ben dus gaan tempen. Mijn temp daalde als ik rood bloed verloor. En als je temp daalt dan betekend dat je ongesteldheid dag. Ik denk dus dat dit voor haar ook geldt. Maar als ze twijfelt kan ze ook gaan tempen.
dank jullie wel voor de antwoorden. En inderdaad een dag meer of minder maakt niet uit. Maar nu is haar ongesteldheid dus niet doorgezet. Haar cyclus varieert tussen de 28 en 35 dagen. Ze heeft wel met afvegen elke ochtend heel klein beetje roze slijm. Zou dit er ook op kunnen wijzen dat het zondag een innesteling is geweest? Ze heeft tot nu toe echt alleen in de ochtend roze slijm, en dit is alleen met afvegen.