hoi, vast een super domme vraag, maar ik kan het nergens vinden. Puber weet het vast, maar dan is de verrassing weg. Ze willen al sinds het begin van Corona een keer pizza bestellen. Vanavond eten we met ons drietjes en leek dit me wel leuk. Zie alleen nergens terug welke maat ik moet hebben: 2 tieners, grote eters zeker zoon. Ze hebben allebei net gesport, dus lusten dan wel wat. Ik zie 20,25,30 en 35 staan en keuze uit Italiaanse bodem of Amerikaans Ene is dun en de andere dik denk ik? Als ik kijk ( online) bij de supermarkt dan staat het daar in gewichten aangegeven. Wie helpt?
Volgens mij is een diepvriespizza uit de supermarkt 25 cm. Ik zou voor een grotere gaan. En dik of dunne bodem is een kwestie van smaak. Ik kies voor dun.
20 cm is een hele kleine, 25 is een medium (diepvriespizza), 30 is een L variant en 35 is een formaat waar ongeveer twee mensen van kunnen eten (als je niet al te veel honger hebt dan he haha). Ik kies altijd per persoon de 25 of 30 cm variant. 20 cm is wel heel klein. Dat is eerder geschikt voor kleinere kindjes. Een Italiaanse bodem is altijd dun en een Amerikaanse heeft een dikkere bodem en is meestal de korst ervan ook veel dikker. Je betaalt hier ook meer voor. Ik lees dat je twee tieners hebt die net hebben gesport, dus zou ik minimaal twee grote pizza's bestellen. Pizza is en blijft lekker en je blijft er van eten haha! Persoonlijk kies ik altijd een dunne bodem, omdat ik dit lekkerder vindt. Smakelijk alvast!
Wij bestellen altijd die van 25 cm (medium). Die is groot zat en hier precies goed voor 1 persoon. Mijn man bestelt wel altijd een maatje groter.
Ik zou of 1 pizza van 35 bestellen of 2x 25cm bij kleine eters en dan 1x 25 + 1x 30 bij grotere eters. Een pizza van 35 is ongeveer qua oppervlakte gelijk aan 2 pizza’s van 25. Als je echt grote eters hebt, kun je ook voor 2x 30 gaan. Ik heb zelf altijd het idee dat bezorgpizza’s wel wat vullender zijn dan de gemiddelde diepvriespizza, maar dat weet ik niet zeker. Je kunt ook een side dish erbij bestellen natuurlijk als je twijfelt.
Nee volgens mij niet of je moet de grootste zien als familiepizza? Ik kan nu ook niet op de site kijken, de kids lopen vrij rond. Zwangerschapspagina vinden ze gelukkig zeer oninteressant. 1 grote is ook niet handig: zoon is vegetariër en dochter is dol op de Hawaï versie en ik heb liever iets met groente.
Dat is wel goed. Man zegt dat 35 nog beter is als het echt grote eters zijn. Wij kozen zelf altijd de normale 25 per persoon maar dan heb je meestal nog net een beetje honger. Maar wij nemen altijd cinnastix erbij en als je die dan op hebt zit je wel vol Tegenwoordig maken we altijd zelf pizza. Pizzabodem , zelf beleggen en dan hup de oven in. (Hier bezorgt er geen pizzarestaurant )
Dank je! Zulke grote eters zijn het ook weer niet denk ik. Zoon is 10 en dochter 12. Zelf beleggen doen we regelmatig, we hebben ook pizzarette. Wij hebben sinds kort new york pizza.
2x 30 en 1 x25 lijkt me wel voldoende en anders eet je nog wat fruit/ toetje of iets anders na. Wij hebben laatst ook pizza besteld maar daar stonden geen maten bij. We zijn met 2 volwassenen en 1 kind. In plaats van 2 gewone en 1 kinderpizza zijn we voor 3 gegaan. De volgende dag even in de oven opwarmen (scheutje kokend water in de oven voor stoom) en zijn ze nog lekker.