zo maak ik ze altijd, op verjaardagen en dat is het eerste wat altijd opgaat. eigeel halvenaise van calve zout peper tonijn in olijfolie ( wel eerst uitlekken) prakken eitje vullen boven op streepje ketchup en dan strooi ik als garnering in reepjes gesneden ijsbergsla heeeeeeeerrrrrrllllliijk die dingen
Ik maak ze door de dooiers te prakken met roomboter en dat maak ik op smaak met zout en peper. Eventueel nog een likje mosterd erdoor. Ik garneer ze met een likje curry of bieslook. Heel naturel maar zo lekker!
- eigeel; - mayo; - mosterd; - bieslook; - zout. peper; - klein gesneden ham/worst; - klein gesneden augurk (voor de scherpe touch ) - op de top een schijfje augurk en paprikapoeder
eigeel zout peper mosterd mayo ketchup Mijn vriend vindt mijn gevulde eieren het lekkerst van allemaal. Mijn ouders doen er wel eens sandwichspread doorheen, maar dat vind ik niet zo lekker.
Ik dacht dus hetzelfde, ben nieuwschierig. Ik ga denk ik morgen mijn eerste gevulde eieren maken want dit klinkt me zo goed inde oren... mmmmm...
ik doe het altijd heel simpel maar wel lekker vind iedereen - zout - peper - paprikapoeder - peterselie - mayo tja de verhoudingen zijn moeilijk op te schrijven. Ik doe de mayo altijd als laatst en doe de rest eigenlijk op geur. De mayo gaat er op geluk in, zodat het lekker plakkerig word eigenlijk. Weet niet of je er wat aan hebt. Liefs
De verhouding... da's een lastige, want ik doe dat altijd op gevoel. Ik prak eerst alle eidooiers van de gekookte eieren. En daarna prak ik er de rest doorheen. Het moet niet te papperig worden, maar een beetje stevig blijven. Het mooiste is als je het geheel in een spuitzak doet en het vervolgens in de eieren spuit. Ik heb echter geen spuitzak, dus ik lepel het er altijd in, maar dan wordt het niet zo mooi.
Oeii, als ik het op gevoel doe vrees ik dat het naar niks smaakt of te sterk, lol... Ik wil maar 4 eieren gebruiken morgen ofzo voor mij en me vent, ga het desnoods maar wagen op gevoel.