Beste lezers, Hier nog even een van mijn laatste updates, net heerlijk uit eten geweest iets te veel gegeten alleen en nu lekker misselijk maar dat gaat wel weer over vanavond nog genoten van mijn heerlijke aardbeien alcohol vrije cocktail. Nog één nachtje hier slapen en dan morgen ochtend richting huis dan een nachtje in het vliegtuig en dan eindelijk in NL gauw een test kopen. Zal jullie zo snel als mogelijk op de hoogte brengen van de uitslag. Maar kan even duren ivm de dag reistijd en het tijdverschil. In ieder geval alvast erg bedankt voor jullie steun de afgelopen dagen hield me op de been zodat ik het af en toe even bij jullie kwijt kon.
Oh, spannend! Zou wel echt een enorm mooi souvenir zijn! Fijn dat het forum je op de been heeft gehouden, dat kan echt een verschil maken! Kan je trouwens op het vliegveld niet een testje kopen doen? Maakt qua tijd inderdaad namelijk helemaal niet uit.. Ik vind het zelf zo spannend voor je, dat ik van alles loop te bedenken om het eerder te weten! Erg eigenlijk..
Hallo lezers hoef me er niet meer over te maken net eerste lichte bloedverlies gehad wordt toch ongesteld. Baal er vreselijk van dat verrotte kut lijf van me. Moet me er bij neer gaan leggen dat dit blijkbaar voor ons niet bestemd is na ruim een jaar wachten ben ik er klaar mee denk ook niet aan de clomid zie al die hormonen in mijn lijf niet misschien gewoon een paar jaar laten rusten dan nog maar. Bedankt voor jullie steun
Jeetje, meis! Wat ontzettend klote voor je! Ik leef volledig met je mee.. Heel veel sterkte en geef alsjeblieft de hoop nog niet op! Dikke knuffel en een kus!
Ik vind dit vreselijk naar voor je meid, maar verlies niet de hoop. Bij ons is het pas na bijna 3 jaar gelukt en dat terwijl de testen in het ziekenhuis hadden uitgewezen dat het er niet voor mij inzat. sterkte meid
Wat ongelofelijk klote! Knuffel. Is het echt doorgebroken? Een vriendin van mij heeft toen ze zwanger was de eerste drie maanden af en toe bloedverlies gehad.
Beste allemaal, Bloeding is inderdaad niet doorgebroken in het vliegtuig thuis als nog een test gekocht en hierbij het resultaat. Lieve kus aan jullie allemaal
Ik wou net zeggen: ga voor de zekerheid toch maar testen dan! En toen zag ik je foto. Van harte gefeliciteerd!