Sinds vorige week poept mijn dochter echt megaveel. Ik denk wel zo'n zes keer per dag. De ene luier is 'normale' poep en de andere is dunnigheid groenig slijmerig en dan weer wit met stukjes (sorry voor het onsmakelijke beeld). Ik begin er me nu toch wel een beetje zorgen om te maken. Dit is toch niet normaal of wel? Ze doet dit sinds afgelopen woensdag denk ik zo ongeveer. Ze eet al vast voedsel en krijgt ook nog flesvoeding. Sinds gisteren eet ze ook minder goed. Verder is ze wel vrolijk en actief en geen verhoging ofzo. Wat zou dit kunnen zijn o iemand die dit wellicht herkent?
Herken het. Hij heeft het wel vaker. Ik heb me er nooit zorgen om gemaakt. Toevallig is het de laatste tijd wat minder, maar hij heeft het weken achter elkaar gehad!
Het kan trouwens iets in de bijvoeding zijn. Hier is ie bijvoorbeeld anders gaan poepen sinds hij tussen de middag een boterham krijgt.
Boterham krijgt ze al weken dus dat kan het niet zijN denk ik. Tandjes zou kunnen: ze heeft er twee onder dus misschien nu boven? Maar dacht dat dat nog wel even zou duren. @merijn: had jouw zoontje dan ook op een dag van die verschillende substanties? Dat vind ik namelijk een beetje vreemd...
@ poema: ja zijn poep is hier eigenlijk altijd anders... Hij heeft ook een tijdje last van harde keutels gehad, maar ook van hele dunne zure poep. Soms komt zijn eten er bijna onverteerd uit, soms zit er andere rare stukken in, etc. Maar als je het zeker wilt weten, moet je gewoon de huisarts bellen hoor
Wij zitten gemiddeld op 4 a 5 poepluiers op een dag en van dunne tot harde keutels. Jamie heeft denk ik een onwijs snelle spijsvertering
hoi poema, ik denk niks aan de hand hoor, ja tandjes denk ik, dominique had dit ook toen er tanden door kwamen, goed in de gaten houden dat er geen luieruitslag ontstaat, dan ben je verder van huis. en natuurlijk dat je kindje wel blijft drinken!! Maar als je het niet vertrouwd, even je huisarts bellen en navragen! groetjes jette
Ik zou gewoon even langs je huisarts gaan, dat kan geen kwaad, dan weet je het zeker en ben je zelf ook weer gerust! Groetjes Pampers