Vriendinnen (met kinderen) werken overdag, vriend werkt ook.. Lijkt me leuk voor m'n dochtertje om met iemand te gaan met een kindje/kinderen. We hebben een abbo en gaan wel vaker met z'n tweetjes, of vriendinnetjes, maar vind 't wel eens leuk om nieuwe mensen te leren kennen, en er een leuke dag van te maken. Iemand die mee wilt? Misschien aankomende week?
Icm met mijn abbo krijg je korting, volgens mij is de entree dan 17/18 euro, kinderen tot 3 jaar zijn gratis.. Kom op dames, niemand die durft? Haha ik bijt niet!
hoi hoi waar kom je vandaan? ik heb 4 kindjes 3 jongens en 1 meisje is dat een probleem?ben nog nooit naar blijdorp geweest alle andere wel haha groerjes beauty
Wat een leuk idee! Wij hebben ook jaren een Blijdorp ABO gehad...ideaal! Jammer genoeg zit het niet meer in de rotterdamPas.
Tis dat mn auto kapot is anders had ik wel mee gegaan! Mocht hij gemaakt zijn dan wil ik wel een keertje hoor!
Jammer dat mijn agenda dan helemaal vol zit vind het wel gezellig om een keer te doen!!! Waar kom je vandaan?
Ga wel mee hoor gezelliee en lekker in de buurt haha. Lang geleden dat k daar geweest ben. maarre wat voor weer word het volgende week dan? Kunnen we niet ff wachten tot het iets beter is?
Leuk idee! Heb ook een abbo en een dochtertje van 2,5. Ik houd me aanbevolen, lijkt me leuk om een keer daar af te spreken.
Leuk idee! Hier ook een abo! Stuur maar pb als iemand gaat, dan kijk ik even of het mij dan ook lukt!
Gezellig dames! Ik kan deze dinsdag, woensdag of donderdag ! Laat me even weten of een van jullie dan ook kan, als het dan een beetje goed weer is, kunnen we daar afspreken !
Jammer, komende week gaat het voor mij helaas niet worden... Normaal kan ik op woensdagmiddag en vrijdag en evt. weekend. Ik hou het topic dus in de gaten voor een volgende keer!