Zonder de namen van onze dochters zijn dit nog kanshebbers voor een volgende. In willekeurige volgorde: Philou Elif Julie Ise / Isebelle Noë Bodille Pff verder kom ik niet eigenlijk.
In willekeurige volgorde: Juliette Valerie Rosalie Rosalyn Charlize Carice Chiara Victoria Amélie Aurelie
Dit is mijn top tien: 1) Eliz 2) Vivian 3) Rae 4) Travis 5) Skye 6) Melis 7) Yildiz 8) Atilla 9) June 10) Nolita
Vind de ouderwetse namen erg leuk, dus komt ie: (willekeurig, en ja, puur op vindikleuk , gezien mijn banner ) Neeltje Dirkje Kato Aaltje Elske Linde Leentje Josje Succes met kiezen hoor,
Tot 10 kom ik niet. Maar in willekeurige volgorde: Det Pip of Pippa Meis Nijne Diede Nijne was het bijna geworden voor onze dochter van nu 1 jaar. Maar die naam bleek niet te bestaan en zelf verzonnen namen vind ik 3x niks. We houden wel van aparte namen. De naam van mijn dochter post ik hier niet want dan krijgen we weer van die leuke reacties van 'dat doe je je kind toch niet aan'. Ze heeft overigens wel een hele mooie/leuke/vlotte naam!
Nou ben ik toch wel heel erg benieuwd ishetzover! Ik hou wel van aparte namen. Volgens mij heb ik iets met de M... Onwillekeurig: Mira Nora Mia Mera Mirre Mende Iva Merle Mara Vanna
Is het zover, ik ben ook benieuwd! Enne, ze heet al zo, dus wat maakt het nog uit wat mensen er evt. van vinden!
Ik ben nu ook benieuwd! Mijn rijtje (willekeurige volgorde). Ik hou van korte Nederlandse namen. Jet Tess Lotte Fleur Floor Nina
Wij kwamen echt niet tot tien maar ons meidenlijstje was/is: Ziva Reza Ayla/Isla (zelfde uitspraak, voorkeur voor Ayla ivm juist uitspreken van de naam) Leah Sira (afgekeurd door manlief)
Nou vooruit dan: Pomme Maar je zegt Pom. Wel grappig; stond een tijd geleden 3x in het topic met raarste namen hier op zp.
Ik heb Pomme nog nooit eerder gehoord. Zeker een aparte naam. Maar zeker niet een 'watdoejejekindaan' naam
Is het zover: dat is toch niet zielig . Was jij eerder onder een andere naam actief, of zijn er meerdere pommes?! .