En ik ga nog lekker helemaal niks zeggen! Het is best moeilijk om twee mooie jongens en meiden namen te verzinnen die bij elkaar passen, maar volgens mij zijn we eruit! Nu nog kijken welke jongens en meidennaam bij elkaar passen als het een jongen en een meid worden! Pffff, een hele opgave!! Marian
Wij hebben onze namen al met zekerheid gekozen!! Ookal ben ik pas pril zwanger, tijdens het lange wachten hebben we genoeg tijd gehad om te zoeken en te kiezen!! Voor een meisje hebben we er maar 2! jongens; Keanu Yelle Max meisjes; Lana Kayleigh We zijn volledig zeker van onze keuze, dus we kunnen ons focussen op de rest! héhé.
Wij zijn nog druk bezig maar zijn toch al aardig bezig met namen: Jongen * Ralph * Olaf * Sven Meisje * Julia * Jasmijn * Sophie * Isa
wij zijn er nog niet helemaal uit. met een meisje wel maar een jongen nog niet dus als het zover is ben ik benieuwd meisje -naomi -noa -patricia jongen -joey -patrick -dennis jr dus nu nog hard nadenken voor een jongensnaam maar daar komen we wel uit misschien geen van de 3 die hier boven staan maar ja komt goed liefs jose
poeh poeh Annemarie dat is heel erg moeilijk! Meisjes * Jinthe * Ninthe * Lune * Iris * Julie * Floor * Bente Jongens * Jonah * Jonas * Elias * Ilyas * Jente * Finn ( maar kan niet in combinatie met Fien) een top 3 lukt nog niet! er staan nog veel meer namen op ons lijtje! Groetjes Miranda
meisjes 1.Senna 2.Norah 3.Zorah Jongens 1.Yessin 2.Radi 3.Ilyas Dit zijn mijn namen en maar mijn mannetje is nog aan het denken hihi, ik ben benieuwd wat hij mooi vind.
zo las ik laatst een verhaal in de wij jonge ouders, met een stelletje dat er 3 had, en dus een aantal enveloppe hadden gemaakt met de verschillende combi's dus dat ze voor elke combi leuke namen hadden die bij elkaar paste, dus 4 envelopjes met combi's pff, en wat blijkt nou achteraf, de eerste werd 9 dagen eerder plots geboren... dus moesten ze met een echo kijken wat de rest werd haha... ivm het goede envelopje haha
Voor een meisje 1 Kyra 2 Tess 3 Mila Voor een jongen 1 Levi 2 Daan 3 Sem ( vind mijn vriend erg leuk maar ik niet zo omdat onderhand de halve bevolking zo heet, dus dat wordt nog een punt van discussie) Of niet want 9 van de 10 pendels zeggen dat ik 2 meisjes krijg ( levi ken ook voor meisje hoor ) Liefs
Meisje: 1. Kira 2. Faya 3. Lotte Jongen 1. Joeri 2. Tomas 3. Bas Helaas zijn alle namen afgekeurd door manlief...
Jongen Niek Ties Kwin Meisje Jalou Jyp Julie Deze namen worden het niet we hebben nl 2 leuke voor jongen/meisje die we beiden supernamen vinden
Ik hou het nog even voor mezelf want wij hebben geen top 3. Alleen 1 jongens en 1 meisjes naam........ Kan wel zeggen dat ze er tot nu toe niet bij staan Daar ben ik wel blij om, het zijn geen hele bizondere moderne of exotische namen maar je hoort ze niet veel dus dat vinden we wel leuk
Meisjesnaam zeg ik niet, kan wel zeggen dat die niet in de namendatabase voorkomt Voor een jongen had ik Joshua leuk gevonden maar word een meisje
meisjes namen: 1 Anandie ik heet zelf nandine vandaar 2 Kylie 3 Sally 4 Zoe Jongens namen: 1 Thyrone 2 Jason 3 Quincy