Meisjes: 1 Tess (is mijn vriend het niet mee eens, maar we krijgen toch een jongen, dus dit blijft nu gewoon mijn nr 1 meisjesnaam!) 2 Yara 3 Fay Jongens: 1. zeg ik niet, want dit wordt de naam van onze zoon! 2. Finn 3. Sepp of Kai (vindt mijn vriend ook niks overigens) De naam die onze zoon gaat krijgen hebben we nog nergens gezien!
Onze gekozen naam zit er niet bij maar: Meisjesnamen: 1. Rabia 2. Züleyha 3. Sümeyra 4. Zeynep 5. Zeliha Jongensnamen: (echt moeilijk vind er eigenlijk geeneen leuk, de eerste 2 zou eventueel nog een keuze zijn maar de laatste twee niet alhoewel ik ze wel mooi vind) 1. Muhammed 2. Ziya 3. özcan 4. şamil (sjamiel)
mmm het veranderd nog weleens maar dit vinden we nu wel leuk... meisje: *nikki *jules *jacey jongen: *thomas *collin *? we hebben nog steeds niet DE naam gevonden, dit topic vindi ik dan ook wel errug leuk!! lekker ideetjes opdoen! dus ladies, kom maar op met die namen, haha
Aangezien ik nog niet zwanger ben heb ik er al wel over gedacht natuurlijk Meisje, 1. Myrthe, 2. Mayke, 3. Marit Jongen 1. Stijn, 2. Daan, 3. Lars Maarja eerst maar eens zwanger worden
Ben ook nog niet zwanger, maar hier al wel een top drie: Meisje: 1. Lynn 2. Jayla 3. Jolein Onze nummer 1 naam was eerst Lieke, maar inmiddels is er twee weken geleden een nichtje geboren, die die naam gekregen heeft. Jongen: 1. Ramon 2. Milan 3. Maarten
pfoe....moeilijk..moeilijk... Meisje: Lieza Loes Mieke (onwillekeurige volgorde) Jongen: Vond Levi leuk, alleen de zoon van een client van mij heette zo en dat was een...tsja...minder aangenaam ventje...dus die naam wordt het niet meer, anders denk ik daar constant aan... en we hebben voor de jongen maar één andere naam en dus die vermeld ik ook niet. Anouk
mijn man en ik hebben een duidelijke compromis gesloten. hij wil vernoemen en ik niet. we gaan ons kind nu vernoemen maar hij/ zij krijgt een roepnaam van zichzelf. voorlopig wordt het: teresia apollonia cornelia roepnaam: tessa johannes theodorus andreas roepnaam: joshua de roepnamen zijn dus wel af te leiden uit de vernoem namen. vind ik dan weer belangrijk. zo kwamen wij er in ieder geval uit. gr tascha
Wat een leuke topic! Ben blij om te lezen dat onze namen er niet bij staan. Nu maar hopen dat dat de komende 26 weken zo blijft. Onze namen zijn ook vernoemnamen en als doopnamen bij een meisje de namen van de oma's, en bij een jongen de namen van de opa's. (verassend!) Verder namen die ik wel heel leuk vind zijn; jongen; * Jelle * Bart * Jasper meisje; * Cathelijne * Iris * Floor De namen wel in willekeurige volgorde.