Jongens: 1. Olivier 2. Floris 3. Ruben Meisjes: 1. Lenthe 2. Charlotte 3. Anne-Sophie (Helaas denkt mijn vriend er totaal anders over ).
Meisjes: 1) Suzanne 2) Judith 3) Anouk Jongens: 1) Tycho 2) Joris 3) Sander Vriend heeft mn. voor de jongens een heel andere smaak; vind mijn 1en2 'ballennamen'. Maar we hebben het er toevallig gister over gehad en lijken er nu al ( ) uit te zijn! Goed, toch? Ach, we zien wel, hebben nog een heeele poos te gaan, maar het is wel leuk het erover te hebben al.
Jongens 1. Casey 2. Finn 3. Kenay Meisjes 1. Miley 2. Aelynn 3. Sage Dit is vandaag zo, dat kan echt elk moment weer anders zijn, je hoort overal zulke leuke namen! Ik weet ook trouwens niet of dit ook namen zijn die mijn vriend leuk vind, maar dat zien we dan wel weer, eerst maar eens zwanger zien te raken
Jongens: Joshua, Matthew en Lucas Meisjes: Sophie, Caitlynn en Alyssa Maar ook hier is vriendlief het er helemaal niet mee eens!
Oeh, wij hebben geen top 3, ook nooit gehad. We waren er zo snel uit... bij de meisjes zijn we één keer gewisseld. Maar dit zijn wel namen waar we het over gehad hebben: Meisjes: - Pien - Ella - Maud Jongens: - Auke - Mees - Tygo Kort maar krachtig zeg maar. @Vlinder: het valt me op dat de jongensrij zulke mooie bijbelse namen kent maar de meisjes niet. Toeval dat het allemaal (afgeleide) bijbelse namen zijn? @Marijke: hoe spreek ik Myron uit? Ik ken dit alleen als jongensnaam namelijk.
Haha, dat is grappig Marijke, wij hebben voor de jongensnamen Luuk Tom Tijn Lijkt wel veel op jullie rijtje, maar dan de korte variant! Voor een meisje Nienke Lieke Britt
Dat is toeval ja. Ik geloof niet in de bijbel en dus ook niet dat de namen daar vandaan komen Maar vriendlief Brits en helaas heeft hij vrienden of familie die al zo heten en dat is niet leuk natuurlijk... Maar we hebben mooie 'heidense' namen gevonden nu, dus dat scheelt
Meisjes Lune Nynthe Yule (maar onze dochter heet al Lune dus dat wordt hem niet, vind Bodil op dit moment ook erg leuk..) Jongens Julan Tos Kamil
Tja, die Engelsen hebben vaak maar een beperkte range in namen.. Een beetje wat we in NL vroeger hadden: Jan, Klaas, Piet, Kees! Heerlijk 'heidense' namen Ben reuze benieuwd! hihi
wij hebben deze namem top 3 jongens: sven elias florian meiden: luna jody kaitlynne wij hebben nog wel meer namen maar ik denk dat een van deze het word
Ja, dat bleek achteraf [as hoor, toen ik de betekenis ging opzoeken. Heel toevallig allebei heidense namen haha. En laat de tweede naam van mijn vriend nu ook heidens zijn haha dat vindt mijn schoonmoeder vast helemaal niet leuk wanneer ik het haar vertel (want vertellen ga ik het haar zeker muawhaha!). Op jou favo naam hoeven we niet zo lang meer te wachten, ben benieuwd!