meisjes Faith Cloë Ashley Jongen Delano Diego Justin we krijgen een meid en hadden die namen in gedachte maar vriendlief kwam met een andere naam en die is het geworden we houden hem nog even geheim omda je hem nooit hoort
@Vlinder: ben benieuwd welke paganistische namen jullie hebben verzonnen. Wij hebben er ook 1 voor onze meid (niet Yule overigens)!
@ elleNY Nee, gewoon mooie namen, wel christen, dus ja vandaar! Eerste kindje heeft ook hebreeuwse naam
Oh okay. Ik zie dat je in de UK woont (nog mooier.. betere uitspraak van deze namen). Misschien goed om te weten dat als je ooit in de regio Amsterdam / Amstelveen gaat wonen, je kindje onmiddellijk als 'joods' zal worden aangeduid met één van deze namen (met de uitzondering Miriam, maar dan geschreven als Mirjam). Ik vind de namen trouwens heel mooi maar goed, mijn tweede naam is dan ook Rebecca en derde naam Leah...
Ik zat bij een vrouwelijke Myron in de klas. Mn moeder heeft een vriendin met een dochter Myron. En een vriedin van mij heeft weer een neefje Myron.
Erg mooie namen! Wij houden ook erg van Hebreeuwse namen. Hebben vaak ook een prachtige betekenis. Mag ik vragen hoe jullie eerste heet? Als je het niet wilt vertellen is het ook goed hoor.
Bij Myrna had ik plannen: Jongensnaam: Jeffrey Merlijn Pepijn Meisjesnaam: Alayssa Rosalie Alyssa Maar wij kwamen toch bij Myrna
Mijn top 3 ziet er op dit moment zo uit. 1. Merel 2. Lise 3. Jolijn 1. Aron 2. Jesper 3. Koen Deze namen had ik ook nog op mijn lijstje staan, uiteindelijk is het Yara geworden.
Leuk om dit te lezen! Inspiratie opdoen Wij hebben nog niet echt een top drie. Meisjesnaam hebben we een top1, maar die zet ik hier liever niet neer. Van jongensnamen vind ik deze mooi, maar heb er nog niet hét gevoel bij: - Tobias - Stan - Thije
Hoe spreek je Julan uit? Ben even benieuwd, zeg maar gewoon nieuwsgierig , mijn zoontje heet nl Julen. dit is een Spaanse naam, maar wij spreken m uit op z'n engels (dus als Djulen)..Vandaar..