Die van ons gaan nog alle kanten op en veranderen ook per dag.. hahaha, gelukkig hebben we nog even.. Jongens 1)Joshua 2) Elijah 3)Benjamin Meisjes 1)Isabeau 2)Nova 3) Salome Ja, het slaat kant nog wal en ze passen ook niet bij elkaar! Paniek
Hihihi.. dat is inderdaad heel logisch geredeneerd maar Isabeau is echt een Franse meisjesnaam. Komt weinig voor en wordt meestal afgekort met Isa (ook in Frankrijk). Stamt uit de Middeleeuwen. Bij mij stond ie ook op het lijstje maar manlief is er niet zo van
Ik vind de jongensnamen wel erg bij elkaar passen hoor! De meisjesnamen inderdaad wat minder, maar ach... je kiest er maar 1 uit toch?! Probleem stel je daarmee uit tot een eventuele tweede, haha
Het is nr 2.... Het moet dus een beetje leuk bij Levi staan... Is Isabeau is idd een franse naam... Morgen heb ik wel weer wat nieuws.....
meisjes: 1. noa 2. amy 3. lena jongens: 1. luuk 2. jay 3. duncan helaas vind manlief alleen jay leuk dus als we voor een tweede gaan wordt het moeilijk met de namen.
Meisje was bij ons: Lena (Helena) Yulia Jongens: Eskil Finn Runar @ Mandy1: dat van die tweede das een verse beslissing! Dat het maar snel zo mag zijn voor jullie
dank je wel we hebben het gister besloten naar al een tijd de kriebels te hebben, hoop ook dat het snel gaat .
Voor een meisje: Jenna Kylie Zoë Voor een jongen Jayden (deze naam zal het niet worden ivm Jenna en 2 J als beginnaam is erg lastig) Devon Ryan
Meisjesnamen: Axelle Evie Fleur Jongensnamen: Alex Loïc Nils Mijn vriend vindt geen enkele naam mooi genoeg, we hebben 'gelukkig' nog wat tijd...