Ik vind Fenna beter bij Maud passen, maar de naam Lynn vind ik mooier. Die staat ook bij ons op het lijstje. Succes. Groetjes.
Ik zou voor Lynn gaan. Maud en Lynn. Klinkt goed. Allebei korte maar krachtige namen die beginnen en eindigen met een medeklinker en 4 letters hebben. Ik denk ook praktisch, hihi.
Ik vind Lynn beter bij Maud passen (beide 1 lettergreep), maar kies toch voor Fenna. Dat vind ik een erg leuke naam!
En daarmee bedoel ik: Maud is een Nederlandse naam en Lynn een Engelse. Ik zou dan voor 2 Nederlandse namen gaan. Groetjes.
Plus Lynn komt veel te veel vaak voor, al is heel mooie naam! Dus ik zou idd voor Fenna kiezen al heb ik eerder aangegeven
beiden erg mooi, maar lynn hoor je nu wel super veel.. en wat hierboven al gezegd wordt vind ik ook wel; bij het nederlandse maud, vind ik fenna eigenlijk leuker
ik heb gestemd op fenna. ik ken een meisje die lynn heet, en haar word altijd gevraagd of het een afkorting is van lindsay of linda.
Ik vind Fenna en Lynn beide prachtige namen. Stonden ook op ons lijstje. Maar Lynn lijkt teveel op mijn naam (Linda) en rijmt op de naam van onze dochter (Quinn). Fenna of Fenne vonden we ook mooi, maar minder omdat de achternaam ook met een F begint. Wij hebben daarom een andere eerste naam gekozen en als 2e naam Feline (zit een beetje Fenna en Lynn in). Bij Maud vind ik Lynn het mooiste klinken.
Dank je wel voor jullie reactie's. Ik zie inderdaad dat Maud en Fenna Nederlandse namen zijn, en Lynn meer een Engelse naam. Tess vinden we ook een leuke naam. Dus we denken nog even na! Groetjes