jullie typische weekend/zondagavond eten

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 11 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susy26

susy26 Niet meer actief

Voorheen haalden we te gemakkelijk iets. Maar nu kook ik 9 vd 10 x op zondag.

2. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Wij hebben geen vaste maaltijd, op geen enkele dag trouwens. Net waar we zin in hebben.

3. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Zaterdag vaak iets van lasagne. Maar het is maar net waar we zin in hebben. Zondags maak ik een pan verse soep. Soms een broodje erbij en meestal een stukje vlees met een lekker toetje :D

4. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.679
    2.002
    113
    Vrouw
    Hier wel een redelijk "vast schema":

Maandag kookt schoonmoeder :)
    Dinsdag agv
    Woensdag pasta / rijst oid
    Donderdag agv
    Vrijdag agv
    Zaterdag eten DL en ik meestal samen. Dan vaak iets wat ml niet lekker vindt.
    Zondag afhankelijk waar ik zin in heb. Kan soep zijn, stoofpot, iets nieuws, agv, friets oid.

Ik hou van structuur :)

5. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Friet :D
    Ook regelmatig gourmetten heerlijk!

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Meestal kookt mijn schoonmoeder/schoonvader voor ons op zaterdag :D (we zijn regelmatig uitgenodigd voor het eten en dat vind ik wel meer dan prima)! En op zondag kookt mijn partner, dus dan moet het uit een pakje komen. Zoals die Knorr-wereldgerechten, of een pakje pannenkoeken, of een potje Chicken Tonight. In elk geval iets met een duidelijke gebruiksaanwijzing erop, want anders lukt het hem niet (of moet ik hem bij elke stap begeleiden - daar heb ik vaak geen trek in).

Maar als er iets gevarieerd is bij ons thuis is het het eten wel. We hebben geen vaste gerechten op vaste dagen.

7. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Ik maak in het weekeinde meestal wel 1x verse frietjes.
    Verder vaak nog 1x soep met wat hapjes en 1 x net wat uitkomt. Meestal eten we ook wel 1x elders.
    Door de week trouwens ook zelden agv.. Dus in het weekeinde ook niet. Vind het leuk om in het weekeinde wat uitgebreider te eten/ koken. Junkfood of chinees halen is hier per jaar op 1 hand te tellen. Vind het vaak gewoon ook echt niet lekker

Deel Deze Pagina