Jullie verlaten :(

Discussie in 'De lounge' gestart door Patrice, 5 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patrice

    Patrice Lid

    28 dec 2005
    56
    0
    0
    Ten eerste hoop ik dat ik hier geen boze reacties over ga krijgen want daar heb ik dus echt geen zin in, maar ik heb besloten weer aan de pil te gaan. (heb vanmorgen nog wel negatief getest)

    De keuze voor een kindje hebben / hadden we heel bewust gemaakt maar nadat er wat dingetjes zijn gebeurt en gaan gebeuren willen we liever toch nog even wachten.

    Ik wil er voor de rest niet al te diep op ingaan maar dit is voor nu even de beste oplossing. We hebben er ook vrede mee, we zijn nog jong ;)

    Iedereen die zwanger is of wilt worden onwijs veel succes gewenst allemaal !!! Ik vind jullie allemaal top hier !!!
    Ik zal zeker nog wel eens komen kijken want ben toch wel erg benieuwd hoe het met jullie verder gaat.
    Groetjes Patrice
     
  2. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Tuurlijk krijg jij geen boze reacies meid, als jullie vinden dat dit het beste is moeten jullie dan doen.
    Hopelijk zien we je weer terug als je weer wel gestopt bent met de pil.
    Succes meid en hopelijk tot ziens!
    Liefs misspuma
     
  3. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    De keuze is voor jezelf als je vind dat je nog even moet wachten dan moet je dat ook doen ;) En der komt vast een tijd wanneer jullie er weer voor gaan. Totziens meid.
     
  4. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Waarom zou je hier boze reacties voor verwachten :(: Dit is toch jullie keuze en dat is toch goed. Je bent inderdaad nog jong en hoop van harte dat als jullie tijd er is je snel zwanger mag zijn. Ik wens je in ieder geval heel veel succes en hopenlijk horen we weer snel iets van je ;)

    Liefs van Angela.
     
  5. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    De keuze is inderdaad voor jezelf, als jullie er momenteel nog even niet aan toe zijn, moet je er ook zeker niet aan beginnen.
    Veel succes meid en hopelijk tot ziens!!
     
  6. Patrice

    Patrice Lid

    28 dec 2005
    56
    0
    0
    Ah bedankt allemaal :oops: Onze tijd gaat zeker nog komen ;)
     
  7. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Jammer patrice,
    maar dat is jullie beslissing.

    Jullie tijd komt zeker wel!

    Groetjes
    Natas
     
  8. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Jammer patrice, en hopenlijk zien we je een keer weer op de site!
     
  9. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Veel succes patrice met jullie beslissing. Hopelijk zien we je snel weer eens terug.
     
  10. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Patrice,
    Je eigen keuze is altijd de beste keuze.
    Heel veel geluk in de toekomst en wie weet zien we elkaar over een tijdje wel weer terug op deze site.
    Veel groetjes, Gina
     
  11. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    heel veel succes met alles en hopelijk gauw tot ziens

    agnes
     
  12. manuela6

    manuela6 Actief lid

    12 dec 2005
    490
    0
    0
    Noord-Holland
    Heel veel succes!!

    Groetjes manuela
     
  13. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Zolang je niet zwanger bent kun je nog van plan wisselen!
    "Gelukkig" zijn jullie nog niet in verwachting.
    Over een paar jaartjes kunnen jullie er gewoon weer voor gaan.
    Succes met alles.
    Liefs Elmo
     
  14. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Als het beter is kan ik je alleen maar een pluim geven dat je je verstand laat spreken...
    Liefs,
     
  15. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Idd knap dat je zo'n beslissing maakt nadat je er al mee bezig bent geweest! Petje af en suc6 met je andere plannen. Jullie tijd komt vast ook wel weer.
    Ik wens je het allerbeste en wellicht tot ziens!
     
  16. Niet meer actief

    Idd meid je zult echt geen boze berichten krijgen hgoor. Het is juist heel goed dat je bepaalde dingen goed over denkt en een goede keuze hebt gemaakt waar je zelf vrede mee hebt. Heel veel succes met je andere plannen hoor meid
     
  17. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Van mij krijg je juist een hele grote pluim ipv een boos bericht .
    Ik vind het heel goed dat je optijd hebt ingezien dat een baby nu even niet uitkomt .
    Dus rest mij niets anders dan je veel succes te wensen met je andere plannen en hoop dat je ooit nog eens terug komt met het bericht dat een baby dan wel welkom is .
    En dat jullie er dan ook echt voor de 100% voor gaan .
    Vind het heel knap van je dat je deze beslissing hebt genomen ;)

    Groetjes Joyce
     
  18. berbel

    berbel Fanatiek lid

    25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Verstandig besluit als je het niet zit zitten. En inderdaad, je bent 22, jouw tijd komt vast nog.
    Succes meid.
     
  19. Patrice

    Patrice Lid

    28 dec 2005
    56
    0
    0
    Tsja dat is het een beetje we zien het wel zitten :cry: We willen beide erg graag en het kan ook allemaal wel (financieel gezien) maar we denken dat als we nog een paar jaartjes wachten dat het dan net ff iets beter uitkomt ;) M'n vriend studeerd ook nog in de avond (2 avonden per week de komende 3 jaar ) en gaat vanaf volgende maand fulltime voor zichzelf werken.

    Het is ook niet zo dat als ik bv nu toch zwanger zou zijn dat dat dan heel erg is. We vinden het erg jammer dat we stoppen met proberen maar we moeten niet alleen aan onzelf denken maar ook aan een baby. En als we die over een paar jaar net even iets meer kunnen bieden hebben we denk ik een verstandig besluit genomen. (hou ik me eigen voor :) )

    Top allemaal voor de positieve berichten en jullie zullen zeker nog van me gaan horen ;)
     
  20. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Heel knap dat jullie zo denken! Daar zal jullie baby straks trots op zijn op zulke verstandige ouders!!
    Nogmaals veel suc6 meis ;)
     

Deel Deze Pagina