Jullie verlaten :(

Discussie in 'De lounge' gestart door Patrice, 5 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik vind dit een heeeeeeeel wijs besluit wat jullie genomen hebben
    petje af hoor
    zo zie je maar dat er ook jonkies zijn die weten wat ze doen :) (das een grappie hoor ;))
    maar vind het een wijs besluit en een zwaar besluit lijkt mij maar jullie hebben voor de zekerheid gekozen
    en jullie tijd komt vast nog jullie zijn idd nog piep
    bouw eerst maar lekker aan jullie toekomst
    ik wens jullie hier veel geluk mee en laat af en toe je neus nog eens zien :)

    heel veel geluk xxxx debbie
     
  2. AlexandraS

    9 feb 2006
    74
    0
    0
    Den Haag
    Jammer voor je dat het nu even niet gaat, maar wel verstandig om even te wachten. Veel succes in de toekomst!
     
  3. jacky

    jacky Actief lid

    17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    succes in de toekomst knap van je dat je dit zo beslist ,tis jullie leven dus jullie keuze,je denkt teminste over dingen na en zeker in deze tijd.
    groetjes jacky en wie weet tot ooit.
     
  4. Patrice

    Patrice Lid

    28 dec 2005
    56
    0
    0
    Hallo meiden, hier nog even een berichtje van mij.

    Het valt me zwaarder dan verwacht :(

    Ik weet dat het een beetje stom was maar ik ben op een dag gewoon weer begonnen met de pil, waarschijnlijk omdat ik nog zo aan het ontpiillen was dat het nog wel eens lang kon gaan duren voordat ik weer ongi zou worden. (heb wel testen gedaan en die waren negatief.

    Maar jullie kennen vast wel dat vervelende stemmetje in je hoofd :( Nou die praat nu al een tijdje met me ;) Ik weet ff niet meer zo goed of ik wel een vestandige keus heb gemaakt om weer met de pil te gaan beginnen.
    Ik ben hier de laatste tijd wel geweest en het is toch wel erg leuk zo'n kleintje. Tis ook nite zo dat we het niet aankunnen :evil: Dit is echt heel erg moeilijk voor me.
    Ik (we) zijn zo bang dat we de verkeerde beslissing nemen door te wachten maar ik ben ook zo bang dat als we toch niet wachten ik er dat spijt van ga krijgen. Nou ben ik vaak diegene die zegt ": Bij twijfel niet doen"!!

    OHOHOHOHOHOH wat moeilijk ............sorry maar ik moest het echt even van me afschrijven.

    Het is ook zo raar, het ene moment ben je alleen maar bezig met zwanger worden en dan is het besluit er om niet zwanger te worden.

    Ik word langzaamaan gek van mezelf. Ook om die reden ga ik over 3 weken een week op vakantie naar Portugal. M;n mannetje kan helaas niet mee maar alleen is het daar ook lekker.
     
  5. AlexandraS

    9 feb 2006
    74
    0
    0
    Den Haag
    Ja meid, het is ook niet niks zo'n beslissing. Maar juist het feit dat je er zo bewust mee bezig bent zegt mij dat het allemaal wel goed komt. Ik heb ook jaaaaren getwijfeld, tot voor kort. Ik weet nu dat ik kan blijven wachten tot ik te oud ben, want het ideale moment komt toch nooit. Nu of later, het blijft een grote stap. En soms moet je gewoon in het diepe springen en zien hoe het loopt...
    Geniet maar lekker van je vakantie en vertrouw op jezelf. Succes!
     
  6. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Praat er inderdaad goed over en onderneem geen impulsieve akties. Ga lekker genieten in Portugal. Is een heeeeeel leuk land (hihih ben half Portugees nl). Ga daar maar eens goed nadenken over je toekomst. Jullie komen er vast uit. Heb vertrouwen!
     
  7. caroline27

    caroline27 Actief lid

    3 jan 2006
    365
    0
    0
    Je moet aan je eigen (jullie ) gevoel denken an als het beter is om te wachten moet je dat doen en daar word niemand boos over . Ik vind het knap van je om die keuze weer te veranderen en je bent jong dus geniet lekker van jullie saampjes en van je vakantie .

    Veel liefs caroline
     
  8. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Moeilijk is dat eigenlijk , wanneer is het juiste moment om aan kinderen te denken, en om er echt voor te willen gaan.

    Ik weet het nog heel goed hahaha, moet er eigenlijk ook wel om lachen.
    Ik werkte bij de friki( ik was toen nog geen 20).
    Toen ik het er met collega's over kinderen en baby's had.
    En heel stom, maar toen vroeg ik dus aan mijn collega wanneer weet je nou eigenlijk dat je echt " toe " bent om zwanger te mogen worden.
    Ze moest er zo om lachen. ( ze was een jaar of 12 ouder dan mij).
    Ze vertelde me dat als je er echt aan toe bent, je dat echt wel aanvoelt.
    Ik heb daar een hele tijd over na gedacht.

    En zo'n zes maanden later had ik het weer over kinderen mogen krijgen met mijn vriend( hij is vier en half jaar ouder dan mij), en toen voelde het idee gewoon hartstikke goed voor mijn gevoel.
    Een half jaar geleden hield iets mij tegen, en nu was ik eruit.

    En tot op de dag van vandaag heb ik er geen spijt van gehad, dat ik de knoop door heb gehakt, en zal dat ook nooit krijgen!

    Het is echt waar, wanneer de tijd daar is voel je het echt.

    Groetjes
     

Deel Deze Pagina