Hey meiden, Heb net het buik-foto-topic zitten bekijken. Heel veel buikjes daar, erg mooi om te zien maar best veel die al een aardig eind in de zwangerschap zijn. Ik heb eergisteren voor het eerst positief getest. Vanmorgen weer gedaan en de streep is nu al iets donkerder. Wat ik mij afvraag: vanaf wanneer hadden jullie een buikje die je niet meer kon verbergen? Het is natuurlijk ''veilig'' om te wachten tot 12 weken voordat je iedereen het goede nieuws gaat vertellen maar wat nou als je buik al eerder zichtbaar is/was? Dus: hoe zag jouw buik er uit met 5-6-7-8-9-10-11-12 weken zwangerschap? Foto's mag, heeeel graag zelf
Ik ben nu 9,5 weken zwanger en nog niks hoor! Wel soms opgezette buik s avonds, maar dat zijn mijn darmen . Ik ga denk ik wel zo even naar de stad in de uitverkoop rokjes en jurkjes scoren voor als het straks wel een beetje gaat knellen .
Ik zit nu op ruim 7 weken, maar heb wel echt al een darmen buikje... Gelukkig draag ik veel jasjes en kan ik het op die manier een beetje verbergen... Hopelijk trekken die darmen snel een beetje bij want als het zo door gaat houd het geheim houden snel op vrees ik
Bij mij duurde het ook pas tot de 16e week dat he heeel iets ging zien. Daarom ook geen foto gemaakt er viel toch niets te zien haha! Nu nog een heel bescheiden buikje hoor.
Ik ben net zwanger en de reden voor mij om te testen was mijn dikker wordende buik. Dit is dan wel mijn tweede zwangerschap, dus dan schijnt het sowieso al een stuk sneller zichtbaar te zijn dan bij de eerste zwangerschap. Zal vanmiddag een buikfoto maken en plaatsen. Denk dat ik het ook niet zo lang geheim kan houden...
Ik ben normaliter erg slank en heb dus ook een platte buik. Nu met 10, 5 week kan ik het dus ook niet echt meer verbergen aangezien mijn onderbuik nu al gigantisch is voor mijn doen
Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik ben nu ruim 16 weken en mijn buikje is er 'ineens'. Mensen die het nog niet wisten zien het nou ook. Vorige week nog niet, is gewoon ineens heel hard gegroeid. Maar is wel wisselend per persoon lees ik steeds. Sommigen hebben al een mooie babybuik met 14 weken en sommigen pas na 20 weken. Rond 12/ 13 weken kwam mn baarmoeder boven mn schaambeen uit en toen ging het hard, is nu gegroeid tot net iets boven mn navel. Jij nog een paar weekjes geduld dus! Maar geniet ervan!
Vanaf ongeveer 12 weken savonds wat opgeblazen (darmen). Vanaf 15 weken een klein vetrolletje (was ervoor helemaal plat). Met 18 weken nog geroepen dat ik baalde dat ik alleen een vetje had en geen buikje en met 19 weken was daar opeens een echt klein buikje die iedereen wel opvalt.
Ik ben nu 10.6 en tot de 10 weken had ik een heel duidelijk opgezet buikje van de darmen. Dit is nu verdwenen, waardoor ik nu weer net zo 'plat' ben als ik voor de zwangerschap was. Heeft vooral te maken met het feit dat ik sinds deze week ook weer naar de wc kan denk ik In het buikfoto topic kan je mijn foto vinden met 7 en 8 weken geloof ik. Nu dus wachten op de echte buik! En gefeliciteerd natuurlijk!!
Bij mij kon je het vanaf 16 weken een beetje zien dat ie wat ronder begon te worden. Zie foto. Heb inmiddels een echte zwangerschapsbuik
Dat zie je best al goed zeg! Wisten toen meer mensen in je omgeving het al? Anderen ook nog ervaringen en foto's? Ben erg benieuwd!
Wij kunnen het ook niet meer voor ons houden.. Sinds vandaag dus maar bekend gemaakt.. Wel derde zwangerschap.
Eigenlijk al vanaf de zwangerschapstest, was die buik er al (eerste foto 5 weken). Maar een échte duidelijke zwangerschapsbuik vanaf 12weken (tweede foto)
Mooi zeg en al zo vroeg, wel 3e kindje zie ik! Je ziet wel duidelijk verschil, je buik is hoger gekomen. Maar hoe komt dat nou eigenlijk, wordt je baarmoeder nooit meer zo klein als ie was voor je ooit zwanger was en is daardoor sneller hoog?