Ik krijg het al maanden niet voor mekaar. ... Normaal ben ik er heel handig mee maar ik heb wel altijd een Samsung gehad waar alles ietsje anders werkt. Nu krijg ik op mijn iPhone 5S het geluid niet uit van berichtjes ed (het geluid van bijv spelletjes of filmpjes wel). Als ik het volume naar beneden doe dan blijft hij op 1 streepje hangen. Ik zie ook nergens iets van een tril- of "stil"functie. Ook het klik-geluid van de camera krijg ik maar niet weg. Wie helpt me?
Kijk eens aan de linker zijkant van je telefoon, daar zit een knopje die je kunt verschuiven. Als je een rood streepje ziet is je geluid uit
Daar heb ik ook last van gehad tot ik op mijn iphone aan de linker zijkant een wat ik noem 'klikklak' knopje vond, een soort schakelaartje. Als je die verschuift dan staat hij van geluid af. Tenminste mijn best al oude iphone 5 wel haha.
Hmm er zitten maar 2 knopjes?! Eentje voor volume omhoog en eentje voor volume naar beneden. Als ik op die laatste druk blijft ie dus op 1 volumestreepje hangen.
Wat voor iphone heb je dan? Want bij al onze iphones zit dat bewuste knopje er. En wij hebben hier een iphone 3,4,5 en 6.
Bedankt dames het is gelukt na een paar maanden haha erg. Mijn hoesje zat ervoor en daarom zag en voelde ik helemaal geen ander knopje. Maar hij zit er inderdaad!