Benjamin staat idd als mogelijke opties v tweede naam. Maar hangt echt af van de eerste naam of het erachter past. Goede keuze!
Zo vind ik Samuel als tweede naam ook altijd mooi. Maar dat zou ik niet snel achter Ezra plakken Achter Domien of Eloi dan weer wel,
Ja dat klopt, maar dan heb ik het meer over het type naam. Hoorde m voor het eerst een jaar of 5 geleden in België en dacht toen: 'goh, wat een stoere, simpele klank.'
Ezra vind te vrouwelijk, kende vroeger een Ezra en kon maar niet aan wennen dat het een man was... Ik ben meer van stoere namen dus L ev gestemd.
Lenny staat hier al op het lijstje, maar bovengenoemde namen vinden wel een stuk leuker! Maar staat erop!
Dat vind ik echt wel héél erg muziekverwijzerig O. is nl niet vernoemd naar de zanger zelf. We vonden het gewoon een leuke naam
De kids van Gerard Ekdom hebben ook wel gave namen vind ik: Lennon Willem Lewis Benjamin Vooral de tweede erg gaaf! Ik vind eerlijk gezegd de namen die op je lijstje staan zo gewoontjes in vergelijking bij je zoontje.