Haha mooi he, hoe je allemaal je eigen associatie hebt! Ik ga even nadenken... Tijdens je zwangerschap van de lift ging je toch nog twijfelen over die naam? Over welke naam gingen jullie twijfelen? Ik heb geen idee of deze suggesties al geweest zijn, maar hierbij nog wat namen, al voldoen ze niet allemaal aan 2 lettergrepen: Nolan Nilan (i.p.v. je meidennaam) Mels (i.p.v. Miles) Morris Liam Dex Noah Kian Zit hier iets tussen dat in de richting komt?
Ik ging toen ik in de 30 weken was twijfelen aan O. Puur hormonen hoor. Mels ipv Miles vind ik afschuwelijk! Morris vindt mijn man leuk, ik niet. Liam vind ik leuk, mijn man niet. En ik bij nader inzien ook niet zo. Noah FANTASTISCH, maar mijn man hekelt deze naam.
Helaas vind ik niet niet mooi haha. Dan vind ik Miles wel echt mooier maar dat blijkt in de praktijk echt lastig. Ik vind het zelf al lastig uit te spreken.. En ik vind het zo geschreven ook niet mooi naast O.
Ik vermoed inmiddels dat je houdt van namen die niet teveel voorkomend zijn, die makkelijk te begrijpen zijn, die qua schrijfwijze wel een beetje in de engelse stijl moeten zijn maar qua uitspraak wel weer nederlands genoeg.. Zit ik zo goed? Ik doe ook weer wat suggesties: Winston Terry Jelmer Tygo Wessel Boris Tibor Fosse Melvin Tyler Kyler Spencer Quinten Gido Ido Kaiser Roby Borre Anjo Zion PS: ik vind Domien, met jouw uitspraak, ook steeds leuker naarmate ik m vaker lees.. maarrr... ik vind m ook véél te hollands naast O.!
@hummeltje5 ja je omschrijving klopt exact! Niet te populair Een béétje bijzonder vind ik wel leuk Gemakkelijk uit te spreken en te lezen Qua schrijfwijze in de Engelse stijl Qua uitspraak Nederlands genoeg Met een retro knipoog Kaiser en Zion leuk uit jouw lijstje! Ipv Terry zou ik Teddy voor een meisje doen (vind Ted zo stoer!) maar iemand uit onze directe omgeving heet zo Kaiser is wel weer heel Duits he
Tot mijn zeeeeer grote verbazing vindt mijn man Kai(ser) dus erg leuk. Ons nieuwe lijstje: Domien Lev Eloi Kaiser (ik vond dit altijd super tot Jenelle van Teen Mom haar kind zo noemde en het is wel heel erg Duits). Maar we komen wel verder zo! Komende maandag weet ik weer meer qua behandeling!