Hoi dames, We hadden al een meisjesnaam gekozen voor de zwangerschap, namelijk N.ynke. In eerste instantie twijfelde ik daar over. Ik had nog een paar andere namen die ik ook wel leuk vind, waaronder Y.inthe. Maar dat vond mijn vriend niet zo... Ik begin al aardig aan N.ynke te wennen en nu vind hij Y.inthe toch ook wel een leuke naam. Dus nu twijfelen we welke naam we zullen kiezen. Wat zou jullie voorkeur zijn? En dan nog een vraagje... We willen graag een 2e naam, maar we willen het niet direct vernoemen naar een van onze moeders. Nou lijkt het ons wel leuk om van beide namen 1 naam te mixen, maar wij kunnen niet echt een leuke naam bedenken met enkele letters van hun namen. De namen zijn L.idy en G.re, voluit A.lyda en G.rietje. Hebben jullie nog leuke ideeen?
Als ik tussen Nynke en Yint(h)e zou moeten kiezen zou ik voor Yinthe gaan. Maar nog leuker vind ik Ninthe.
Yinthe Als tweede naam: Alyda/Grietje: Gerlinde Geralda Geraldyne (uitspraak zoals die presentatrice van BNN- sjeeraldiene) Gerdyne Geyanne
N. yn ke vind ik echt super leuk! Veel leuker dan dat 'super hippe' Y. in the Hoewel ik Y. in the ook wel leuk vind hoor, maar N. yn ke iets leuker. Een 2e naam vind ik lastig. Ellie of Elie? Altje? Ari / Arie?
Ik vind Nienke leuk (leuker dan N.ynke), maar Jint(h)e (of Y.inthe, maar vind het zelf met een J mooier) vind ik nog veel leuker. Tweede naam: Lily/Lili Jade Jayda Leila/Leyla Lea