Jullie wensen voor sint en kerst

Discussie in 'De lounge' gestart door klarinet, 28 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    N leuke vent :p of hét winnende nieuwjaarslot was ook niet verkeerd haha dan zou ik wel n man kopen 8)

2. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik heb nog een leuke vrijgezellige broer in de aanbieding! ;) :D

3. Dolfijntje74

Dolfijntje74 Actief lid

26 mrt 2009
    216
    0
    0
    Ik heb nu ook maar 1 wens dat is zwanger zijn, testdag is 10 dec. Zou wel leuk kadotje voor mijn ouders zijn, die zijn 12 dec 40jr getrouwd, dan gaan we uit eten!

Verder wil ik het allerliefst naar Barcelona, wanneer maakt me niet uit, als het maar al vast staat ;P

4. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Ik wil ook een positieve test...NOD op 26 December, en op die dag is de hele familie bij elkaar. Ooooooooooh wat zou dat een leuk kado zijn!!!

5. miffy11

miffy11 Niet meer actief

dvd box van grey (seizoen 5) en n fatsoenlijke pyama zodat ik met een gerust hart kan gaan bevallen in het ziekenhuis. (ben geen pyama mens, en de enige die ik had voor noodgevallen heeft echt zn beste tijd gehad)

verder: dat baby nog lang binnen blijft en dat mijn oudste geniet!

6. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

en hoe leuk is leuk? :p heb nogal wat wensen hoor hahaha daarom ben ik ook vrijgezel :D

7. Ik wilde graag een armband van trollbeads
    maar ik heb geen lijstje, dus ik heb hem zelf maar gekocht:D

en voor alle volgende gelegenheden vraag ik aan iedereen hetzelfde.... leuke glazen en zilveren kralen ;)

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik wens gezelligheid met mijn familie.
    Oma is donderdag overleden en word morgen gecremeerd.
    Mijn wens is dat we komend weekend gewoon lekker sinterklaas kunnen vieren en met kerst gewoon lekker uit eten gaan, net zoals elk jaar..Maar nu zonder oma:(

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Heb al bijna alles wat ik altijd al wilde hebben...

Alleen een zwangerschap met een goed verloop en een gezond kindje, is het enige wat ik nog wil :)

En ik geef niet om cadeaus maar om de liefde en gezelschap die er is met Sinterklaas en Kerst :)

10. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik wil een Keyboard.. aangezien mijn huis te klein is voor een Piano wil ik graag een Keyboard om ( duh ) muziek op te gaan leren maken ..

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heel leuk ;)

Hij kust altijd de grond onder de voeten van zn vriendin. Dat is zijn probleem, hij is te lief ;) En ik denk dat je daar tegen moet kunnen. :D

12. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

ik wens een ander huis....

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wij hebben het gister al gevierd.

Ik heb een etos bon gekregen, een cd van Johnny Cash en een paar kleine zakjes chips voor de gein. Bij ons gaat het meer om samen zijn dan om de cadeaus.

Wat ik het liefste zou willen spreekt denk ik voor zich.....

14. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    ik wil zondagochtend een postitieve test hebben!!!!!
    Ik hoop dat de sint mijn wens vervult, meer hoef ik niet dit jaar!!!

15. Ik zou graag jimmy choo's willen voor sint en voor kerst. Allerlei bakvormen zodat ik lekker kan gaan bakken. :)

16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik wens......dat ik zwanger mag zijn!

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hier niet echt wensen!
    Manlief is er zoiezo niet met kerst dus dan is het een beetje moeilijk om mij iets te geven,
    Eigenlijk hoopte ik dat hij mij opnieuw ten huwelijk vraagt en dan ook eens snel een datum prikt. Dit jaar is het alweer 7 jaar dat ik mijn verlovingsring draag en we zijn nog steeds niet getrouwd!
    Ok voor de moskee maar dat is toch wel heel anders.

18. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    ik had een grote wens op mijn verlanglijstje staan en die heb ik 23 oktober gehad. Ben inmiddels meer dan 9 weken zwanger. Daar kan geen ander kado tegenop!

19. keano

keano Actief lid

20 jan 2009
    443
    0
    0
    administratief medewerker
    helmond
    Het enige wat ik wens is dat de mensen waar ik heel veel van hou, gelukkig en gezond mogen blijven...en misschien gezinsuitbreiding:)

20. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    enige wens is dat wij gelukkig/gezond blijven en dat het frummeltje in mn buik gezond ter wereld mag komen volgend jaar maart.

Deel Deze Pagina