Hoi allemaal, Op welke dag hadden jullie een ei sprong met behulp van clomid? Ik weet dat ochtenden niet kunnen werken in combinatie met pcos maar wilde het toch eens proberen en heb tot nu toe alleen nog maar negatieve uitslagen gehad en begin me een beetje zorgen te maken.. Heb wel iedere keer last van mijn buik en wat wittige dikke afscheiding(sorry voor details) maar tot nu toe dus geen ei sprong.. Groetjes
Dit is per persoon verschillend Aan je banner te zien zit je nog vroeg in je cyclus, dus het kan echt nog wel!! Doortesten en hoop dat je snel een knaller hebt Good luck
Vroegste was dag 21, laatste dag 28. Lijkt wel alsof mijn cyclus altijd in veelvouden van 7 wil verlopen
Met clomid weet je het NOOIT! Er is ook geen peil op te trekken wat betreft dosis clomid; elke vrouw en elke ronde zelfs kan dat anders zijn dus aan vergelijken heb je niks. Helaas.
Inderdaad ben het eens met Nephthys. ik heb verschillende rondes clomid gebruikt en er was geen pijl op te trekken. Succes!
Clomid 50mg geen eisprong, cyclus op dag 30 afgebroken. Clomid 100mg eisprong op cd27 Clomid 150mg eisprong op cd20 In totaal 8x Clomid gebruikt zonder resultaat zie mn banner. Hoop en duim voor je dat het voor jullie beter en sneller mag verlopen!
Super, toch nog snel een positieve ovutest! Ik had tussen dag 17 en 25 mijn eisprong met clomid. Te laat dus en daarom gaan spuiten.