jullie zijn allen geweldig

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ettol, 19 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ettol

ettol Actief lid

21 aug 2013
    233
    56
    28
    hallo lieve ouders,

Na weer een hele dag van slag te zijn geweest na bezoek aan CB en teleurstelling in dat mijn man echt minder goed kan zorgen voor babies dan voor peuters (ik bespaar jullie de details) wil ik jullie allemaal een hart onder de riem steken door te zeggen dat ongeacht wat jullie doen jullie doen het fantastisch! Ik zit zelf nog midden in de heftige borstvoedingshormonenperiode waardoor alles wat mijn kindjes aangaat kei hard bij mij binnenkomt en ik heb enorm behoefte aan steun en liefde.

Dus als je baby even niet goed groeit/te hard groeit, als borstvoeding niet lekker loopt, de nachten slecht zijn, je peuter slecht eet, je peuter in het openbaar irritant is, je er doorheen zit bedenk dan dat het sowieso geweldig is dat jij er bent voor je kind. Uiteindelijk hebben ze alleen wat liefde en aandacht nodig (en ja ook als je werkt en kind gaat veel naar opvang dan nog doe je het goed!). Dus weg met schuldgevoelens, angst en stress.

Saskia1984, RoxannaG, Vero0504 en 16 anderen vinden dit leuk.
  2. Betsy

Betsy Niet meer actief

En nu dit even hardop tegen jezelf zeggen natuurlijk. Want ook jij doet je best en meer dan dat kun je niet doen. Zet hem op!

Belle22, Hopsatee, Lieke1989 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Heb je je berichtje ook even terug gelezen :D Dit geldt ook voor jou SMAK

4. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.942
    14.994
    113
    En vergeet niet om alles te noteren in een boekje en vervolgens aan je 'ukkies' te geven wanneer ze een jaar of 18 zijn of eerder in geval van een dochter.

Deel Deze Pagina