ik wilde alleen even kwijt dat ik jullie zo ontzettende topmeiden vin! de een spaart dit voor de ander, en de ander spaart dat ik ben echt heel blij met mijn zegeltjes, en nu kan ik ook een ander blij maken, stom he dat je het niet verwacht dat een ander zo lief kan zijn voor je! maar wilde even alle meiden een dikke pluim geven! =D> voor iedereen die zo meeleeft , en elkaar wil helpen! groetjes een heel gelukkige nachtvliinder ( heeft ook weer een goede daad gedaan)
Hoi Nachtvlinder, Ik dacht net het zelfde Dat we elkaar zo goed helpen. Ondanks dat je elkaar niet echt goed kent staan de meiden toch altijd klaar voor iedereen! Ik vind dat echt geweldig Ga zo door meiden! \/ Een dikke knuffel voor iedereen!!!!
idd jettje, ondanks dat we elkaar niet kennen, helpen we toch waar we kunnen, heb een rotte tijd gehad afgelopen weken, en niets maakt mij blijer dan dat mensen elkaar helpen!
Dat vind ik nou ook.... en wat mij ook opvalt is dat iedereen geaccepteerd word zoals hij is... jonge moeder/oude moeder buitenlandse/nederlandse... echt super! groetjes
nachtvlinder..... is niet alleen lief voor elkaar maar ook respect voor elkaar... Maar inderdaad....men staat een ieder hier met raad en advies ter zijde....of hoe zeg je dat... Ook al hebben ze het zelf erg moeilijk... Vrijdagmorgen komen de "spulletjes" je kant op hoor...mijn man zal ze bezorgen bij je.... groetjes Yvonne
Ik heb het ook vaak gedacht, maar nooit opgeschreven. Toppie van je. Nou meiden bedankt voor alle goeie tips en stuun. mag ik ook mee doen met de groepsknuffel
Mooi gesproken! Het is echt geweldig hoe we elkaar helpen en steunen etc. etc etc! Het is een geweldig forum met super lieve mensen! Ook vanuit hier een hele dikke knuffel voor iedereen! Liefs Pearly