Heeft iemand de gouden tip om een verloren voorwerp terug te vinden? Ik wilde vanavond eindelijke foto's gaan versturen om te ontwikkelen, omdat ze niet op mijn USB stick paste heb ik ze op een SD geheugen kaart gezet met de intentie om bij de HEMA in zo'n apparaat af te drukken. Nou kom je bij de HEMA apparaat kapot en sindsdien ligt dat kaartje op de aanrecht of in de keukenla Tot nu... Kan het nergens meer vinden, volgens mijn vriend ruim ik te veel op
Kijk eens ergens onder of achter... Zo heb ik eens met volle handen een slot moeten openen, en toen tijdelijk mijn portemonee in een sla-bak gedaan die ik in mijn handen had. Eenmaal thuis sla-bak bovenop de kast gezet... De rest laat zich raden...
Inderdaad...het uit je hoofd zetten! Ik ben ook een aantal dingen kwijt hier..en denk er al maanden niet aan... Geloof niet dat ik het nog terugvind... Het moet dus in die keukenla liggen of ergens anders Succes met zoeken! Euh...niet zoeken
Het is ook gewoon het idee van iets kwijt zijn... daar kan ik echt niet tegen. Dat je ergens geen controle over hebt zeg maar Misschien dan toch die mannetjes in huis? Hoe heten ze ook alweer van zo'n filmpje van vroeger? Ik ga stoppen met zoeken en lekker thee zetten en bank hangen!
Heb je hem, in de tussentijd, niet in je tas o.i.d. gedaan met de intentie het echt naar de HEMA te brengen? Als ik iets kwijt ben wat in het laatje hoorde kijk ik in het kastje eronder, het valt er aan de achterkant op één of andere manier weer uit... Succes met vinden (en zoeken)
Waarschijnlijk vastgeplakt aan de onderkant van dat luciferdoosje! Of tussen de gleufjes van die eiersnijder...
Gossame echt iets voor jullie hé Niet meer naar zoeken kom je hem vanzelf weer tegen! Geldt trouwens niet voor de WARE vent
De Heidiii's zijn weer op dreef zie ik Nog meer zoektips voor de ts? Zo wordt het nog leuk om iets te zoeken.... Ik zoek een enkelbandje....daar nog een lokroep voor? Elmo
@Elmo Heb wel enkelbandje gevonden, zat al maanden in portomonee! Nooit meer aan gedacht. Maar dus geen SD kaart
De mijne (enkelbandje) lag op bed, ik ging douchen. Nu spoorloos! Heb de matrassen er al afgehad en alles...echt zoek! Nou ja, weer een excuus voor een nieuwe deze zomer
IK ben mijn enkelbandje al zo vaak kwijt geweest, maar iedere keer komt ie weer bij me terug. Misschien had je nog niet zo'n goeie band met hem
Hoe werkt het dan met dingen waar je juist vanaf wil, maar die elke keer terugkomen? Zoals die oude boemerang!