Hoe zag je eerste buikje eruit?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Terese, 23 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Terese

Terese Fanatiek lid

Toen je net zwanger was geworden, hoe zag je buikje er toen uit? Begon het dikker worden boven, bij of onder je navel?

Ik zie nml allerlei prachtige foto's van buikjes die heel mooi dik zijn maar die zijn al week of 25 oud :p

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hallo,

Ik ben nu 7 weken zwanger, ik zie nog geen verschil qua buikje! Ik denk dat het ook ligt aan de bouw van je lichaam, want ik heb ook allerlei buikenfoto's bekeken en sommige hebben echt al heel snel een buikje... Ik ben zelf superslank, maar ik zie nog geen kleine bolling of niks ;)

Verschilt denk ik bij iedereen!

Gr. Miranda

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik was bij de 20weken echo nog bijna plat.
    Naakt zag je wel 'iets' , voor mijn gevoel een heleboel :) , maar met kleren aan niet...
    Mijn buik is pas gegroeid vanaf 23 weken of zo!

4. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    mijn buikje begon onder de navel, net boven de schaamstreek. Inmiddels zit ie nu vanaf mijn schaamstreek tot boven mijn navel.
    hij begint nu ook wat harder te worden moet ik zeggen, eerst was het nog 'zacht'rond de navel...maar wordt steeds iets strakker :D

5. Terese

Terese Fanatiek lid

en met hoeveel weken was dat Sweetpee?

6. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    tja als je volgens de laatste ongi rekent 4 weken :confused:

7. Terese

Terese Fanatiek lid

Tjee... ik vraag dit omdat ik dus een beetje hetzelfde heb als jij. Ook onder mijn navel, tot mijn schaamstreek is het boller, maar zacht. En echt zwaarder ben ik niet geworden.

Zou het....?

8. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    bij mij zie je ook nog niet erg veel geloof ik

9. Ikjethimister

15 jul 2006
    72
    0
    0
    bij mij zat de baarmoeder volgesn de vk met 14 wkv 2 vingers onder de navel end at vondz eat hoog voor de lft van het kind
    ik moest mijnblaas gaan legen en toen was het 3 vingers dat was al beter zei ze
    met 18 weken ben ik op control geweest en toen zat het precies terhoogte van mijn navel dat was prima
    dus 18 wkn is navelhoogte
    met 9weken zou je het al een beetje kunnen voelen vlak boven de schammstreek

10. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Nou ik heb net mijn buikfoto's in mijn album gezet, dus dan kan je het even zien ;)
    en ik moet al weeeeeeken onwijs veel plassen......
    Tja het zou kunnen inderdaad, is bij ons namelijk ook de vraag: door de pil heen of bij 1e ronde gelijk raak???
    Oh en ik heb 1 dag voor NOD getest......twee weken ervoor ook getest en die was heeeeeeeeeeel errug licht (geen foto van, te licht)

11. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    mmmhhh tja het zal mij benieuwen :D vk weet waar ze het over heeft natuurlijk.
    Maar ik heb al een tijdje een buikje en die had ik eerst niet...nog twee weekjes!!!!!

12. Terese

Terese Fanatiek lid

dank je Sweetpee.

Ik vind het toch wel heel errug erop lijken... ook al is het nog zo vroeg... :(

Mja.. ik wacht wel gewoon af
    :rolleyes:

13. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    No problem hoor :D

Ik zie dat je nog een ruime week moet wachten! maarja als je het vermoeden blijft houden, zou ik gewoon testen. :) .. ik bedoel als het deze ronde raak is dan zou de innestelling geloof ik zo rond dit weekend ergens zijn toch??? en dan zou je eigenlijk niet al een buikje krijgen...

ik duim voor je!

14. Terese

Terese Fanatiek lid

Ik hou het niet meer... ik ga gewoon testen!!

Even wat water drinken want kan nu nog niet plassen :D

15. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    test morgen ochtend.. Heb je meer geconcentreerde urine

16. Terese

Terese Fanatiek lid

Nu zie ik iig nog geen streepje :p Vandeweek nog eens proberen 8)

17. Niet meer actief

maar het is toch ook haast onmogelijk om 8 dagen voor je nod te testen! zou ik niet doen..is zonde van je geld....niet eerder dan 4 dagen er voor doen!

18. Terese

Terese Fanatiek lid

Hihi, I know, maar dan ligt dat ding tenminste niet meer in mijn badkamerlaatje te wachten en moet ik naar de winkel voor een nieuwe :)

19. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    ja het zou wel snel zijn 8 dgn voor je NOD, maar dan heeft ze ook al snel verschijnselen nietwaar??
    Al kan het ook ontpillen zijn....maarrrr dat was het bij mij dus ook niet 8)

Succes met w8en Terese!

20. Terese

Terese Fanatiek lid

Ik heb gewoon teveel lopen snoepen denk ik 8)

Deel Deze Pagina