julliee mening!?

Discussie in 'Babynamen' gestart door sannieee, 23 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannieee

sannieee Lid

11 jan 2012
    30
    0
    0
    Heey Heey,

graag jullie mening, ben druk bezig met het vinden van een leuke meisjesnaam maar vind het nog moeilijk! voor jongens daarentegen had ik een hele lijst :p

-zoë of zoé of zoëy of zoéy (met lynn erachter vind ik het ook wel leuk klinken en jullie??)
    -annemarie
    -janou
    -rose of roos
    -faye of fay
    -jaimy

welke van deze namen vinden jullie het leukst? Of als jullie een leuke naam weten hoor ik het graag
    alvast bedankt :)

x sannie

2. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Leuke namen!! Hierboven mijn reactie. Het leukste vind ik dus Zoë/ Zoé of Faye/Fay !! Ik kan nog wel een paar opties noemen?

Zara
    Luna of Luana
    Bente
    Jill
    Nova/ Noa
    June/ Yune/ Yuna
    Mara
    Iris
    Mila
    Nina/ Nine
    Tara

Zit er nog wat voor je bij?
    Veel succes!!

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Zoë, Fay/Faye en Rose/Roos: leuk!
    Jaimy: Niet echt.. Uniseks naam, maar ik vind het toch meer een jongensnaam
    Janou: vind ik niet zo, maar wel een stuk origineler als de andere namen!
    Annemarie: Vind ik niet echt in je 'rijtje' passen en ook erg oudbollig :)

4. sannieee

sannieee Lid

11 jan 2012
    30
    0
    0
    dankjulliewel!! ja zara en mila vind ik ook erg leuk...:)

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

-zoë of zoé of zoëy of zoéy (met lynn erachter vind ik het ook wel leuk klinken en jullie??): Zoë gaat nog, de rest van de spellingen absoluut niet. Zoë-Lynn vind ik niet mooi, houd niet van dubbele namen.
    -annemarie: gedateerd, niet leuk
    -janou, veel te gezocht
    -rose of roos: roos: leuk, Rose absoluut niet, houd niet van engelse namen.
    -faye of fay: vind ik ook geen leuke naam
    -jaimy: unisex, houd daar net van.

Zara of Mila vind ik veel leuker! Nou ok Roos vind ik ook leuk.

6. IrisO

IrisO Niet meer actief

#6 IrisO, 23 mrt 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 mrt 2012
    Ik vind Yanou erg leuk!

7. sannieee

sannieee Lid

11 jan 2012
    30
    0
    0
    bedankt voor de reacties
    idd lynn achter zoë vind ik toch ook niet zo geweldig denk ik :p dus dat valt iniedergeval al af.. en roos vind ik erg leuk maar komt natuurlijk wel al veel voor... pff blijft moeilijk:p:p

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik vind Zoë en Fay het leukst :) . Zoë-Lynn vind ik ook leuk. Maar ik vind Lynn dan ook een érg leuke naam.

De betekenis van Zoë : Leven , vind ik ook prachtig....Ik ga er dan wel vanuit dat het uitgesproken wordt als zowie (en niet als zo-wee)

Verder zit ik qua smaak wel in dezelfde richting als Luciaatje :)

9. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Ik ook! :D

10. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Leukst
    - Zoë, Zoï, of Zoey - (die laatste zonder accent, wat een accent is daar niet nodig!). Zoé zou ik uitspreken als zoo'ee, dat vind ik niet mooi. Vind Zoë / Zoï / Zoey een heel erg leuke naam! Ik zou er geen Lynn achter zetten als dan de roepnaam Zoë Lynn wordt, maar als 'gewone' tweede naam inderdaad wel mooi.
    - Roos - ook heel erg leuk :)

Iets minder
    - Faye, Fay, Fae of Fee - heb hier niet echt een voorkeur voor de spelling, ik geloof dat ik Fee het mooist vindt, maar die had je er zelf niet tussen staan ;) Vind het een wel leuke naam met een fijne klank.
    - Janou - Wel oke, maar toch niet helemaal of zo. Denk snel aan 'Ja, nou' ook al is het natuurlijk 'jannoe'. Vind Marlou, Linou, Ninou, Milou, Lilou en Nilou leuker.

Nog ietsje minder
    - Jaimy - vind dit niet zo'n heel mooie naam, niet omdat het unisex is, maar omdat ik de klank niet zo mooi vind voor een meisje. Te Engels ook. Vind Joey / Jowi / Jowy / Joï vind ik dan wel weer leuk (ik weet ook niet waarom).

NOG minder leuk
    - Annemarie - vind ik te ouderwets. Ook totaal anders dan de andere namen. Annemé of Annemee vind ik leuker.

11. sannieee

sannieee Lid

11 jan 2012
    30
    0
    0
    oke thanks dames, jaimy valt iniedergeval toch ook al af.. vind hem wel leuk evegoed maar had um eigk ook al op mn lijstje voor jongens staan en mss dat ie toch beter voor een jongen is :p

12. sannieee

sannieee Lid

11 jan 2012
    30
    0
    0
    nog meer dames die hun mening willen delen? (A)

13. MamaLinnie

MamaLinnie Bekend lid

19 dec 2009
    885
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoë vind ik het leukst. Ik vind Chloé leuker en minder voorkomend (of Chloë) en past ook bij Lynn.

14. sannieee

sannieee Lid

11 jan 2012
    30
    0
    0
    ja idd die vond ik ook errug leuk! maar helaas heet een bekende al zo dus valt die toch af ;)

15. babydreams1980

11 mrt 2011
    46
    0
    0
    verpleeghuiszorg
    hardenberg
    ik vind janou juist een leuke en originele naam. Wat ik ook een leuke originele naam vind is Maudy. In mijn woonplaats zijn twee zussen die zo heten, ik had er voor die tijd nog nooit van gehoord.
    Succes met het zoeken van namen en dat het een moeilijk iets kan zijn weet ik, is spreek inmiddels uit ervaring. haha

16. babyphat

babyphat Actief lid

18 dec 2011
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hou van aparte namen en daarom zou Fay al gelijk afvallen en Roos ook.. Meer omdat ik zelf altijd in de klas heb gezeten met 2 meiden die hetzelfde heten.. ;) Janou vind ik apart en mooi klinken en daarom het leukste!!

17. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.167
    8.897
    113
    Fay(e), Janou en Roos vind ik leuk.
    Zoë en Zoé vind ik ook leuk. (Zoëy en Zoéy niet.)
    Noë en Noé vind ik leuker.
    Jaimy en Annemarie vind ik niet leuk.

Misschien ook leuk: Noëmi.

18. Cupcake1

Cupcake1 Actief lid

28 mrt 2011
    174
    0
    0
    Leuke namen.
    Zoë en Roos vind ik het leukst. Ik houd persoonlijk wel van namen met de standaard spelling. De uitspraak is toch hetzelfde en het geeft het minste verwarring. Lijkt me lastig als je kind later steeds moet uitleggen hoe je het schrijft of uitspreekt.

19. sannieee

sannieee Lid

11 jan 2012
    30
    0
    0
  20. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

4 dec 2006
    733
    1
    0
    Ik vind Rose juist een hele leuke naam als je het uitspreekt als Roose (dus op zijn hollands)

Deel Deze Pagina