Oke, je moet wel een voorraadje inslaan maar dan is het wel voordelig Vanaf 4 januari de volgende aanbieding: 6,31 per pak als je 9 pakken haalt (geldt dus als je 3 megapakken koopt waar er 3 inzitten). Dus komt neer op 3 pakken voor 18,93
Goeie aanbieding! @Daphne: jij werkt toch ook bij de MAKro? Krijgen we met deze folder nu extra korting met onze pas ?
Hoeveel kan je er dan per maat, het beste kopen? Zoals je ziet ben ik binnenkort uitgerekend. Moet ik dan 3 megapakken maat 1 kopen. Of kan ik beter ook al opeenvolgende maten kopen. Wie o wie kan helpen?
van maat 1 zou ik geen doos halen deze gaan maar van 2 tot 5 kg en dat zijn de kleintje zo. als ik jou was zou ik 3 dozen halen dan van maat 2 die zijn voor 3 tot 7 kg als ik het goed heb en pasen dus vaak al vrij snel. ik had maar een 6 ponder maar ze heeft maar 1 week maat 1 gedragen.
da's een goede aanbieding, alleen moet je er wel echt veel tegelijk kopen. volgende week ook bij Etos, 3 pakken voor de prijs van 2. kijk ook eens op koopjesannie.nl, staan bijna alle aanbiedingen wel op!