Jumbo, 4 of 5de in de rij

Discussion in 'De lounge' started by janna76, Oct 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. janna76

janna76 Fanatiek lid

Nov 8, 2008
    1,412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Hallo meiden.

Vraag me iets af. Heb lopen googelen op jumbo want ik had ooit iets gehoord van dat als je de 4de of 5de in de rij was. Dan kreeg je je boodschappen gratis. Weet iemand hier iets van? Of waar ik er meer van te weten kan komen? En zouden er meer winkels zijn die zo iets hebben.
    Zou toch wel erg lekker boodschappen doen zijn;)

Liefs Janna

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja! Een vriendin heeft dat geluk al eens gehad!
    Jammer genoeg had ze geen bomvolle kar :S haha
    Ook van iemand anders al eens gehoord dat ze geluk had. Je moet er natuurlijk zelf ook op letten.
    Het geldt niet als alle kassa's open zijn.

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Het hangt trouwens bij ons groot boven de kassa's.

4. danip

danip Niet meer actief

Dat klopt inderdaad! Goede regel. Soms sta je in een supermarkt tot achter in de winkel (vooral aldi), kan daar dan zo van balen.

5. adi

adi Niet meer actief

Ik heb bij de Jumbo gewerkt tijdens mijn studie, toen deze formule ingevoerd werd.

Je moet echt behoorlijk mazzel hebben wil je dit treffen.

Het is gratis voor een 4de persoon in de rij, dus los van de persoon die op dat moment geholpen wordt. En de kassadames zijn getraind om dan meteen een kassa-bij te roepen. Om het moment dat een kassa erbij wordt geroepen geldt de regel niet meer. Ook niet als alle kassa's al open zijn.

Bij ons bij de Jumbo, had in 4 jaar tijd nog nooit iemand zijn boodschappen gratig gekregen. We deden behoorlijk goed ons best om dat te voorkomen :)

6. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Bij ons werd er een paar weken geleden een Jumbo geopend en ik was ook bij de opening. Gratis bosje bloemen etc... en een gratis appaltaartje bij de boodschappen. Maar het was zo knettersdruk. Ik stond wel 25 minuten te wachten in de rij. En was in totaal een uur aan het winkelen in de Jumbo. Ik ga dus nooit meer naar een opening.

Maar in elk geval: ik stond dus ook als 14e in de rij of zo. Maar geen boodschapjes gratis gekregen. Leek me ook wel logisch in dit geval...

Maar die regel is er wel idd. Volgens mij als er 4 wachtenden zijn en jij staat als 5e in de rij, dan krijg je je boodschappen gratis. Weet alleen niet hoe dit in zijn werk gaat. Of je dan heel hard moet roepen dat je de 5e in de rij bent, of dat ze het vanzelf wel opmerken.

7. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Ja maar dat geld toch alleen als het allemaal karretjes zijn? Had het zelf ook een keer, maar omdat er ook iemand met een mandje in die rij stond, gold het niet? Dit was bij de Vomar trouwens.

8. djara

djara Fanatiek lid

Apr 12, 2005
    2,675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    als je als 4e wachtende in rij staat en er zou dus best een kassa bij kunnen. (uitgezonderd als alles al open is) krijg je de boodschappen die je hebt, gratis.

9. Djamila

Djamila Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,221
    3
    0
    Ik vind het een goeie regel, als komt het niet snel voor bij de Jumbo, ze letten er echt goed op.

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Jah maar aldi heeft ok vaak maar max 2 kassa's open heb ik het idee.

Maar volgens mij moet je het zelf ook in de gaten houden bij de jumbo ;).

11. janna76

janna76 Fanatiek lid

Nov 8, 2008
    1,412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Heeerlijk, We krijgen namelijk binnen kort een Jubo in de buurt. Reken maar dat als ik er dus toevallig als 5de sta dat ik ga gillen he? Jumbo schijnt namelijk niet duur te zijn.

Zou een mooi mazzeltje kunnen zijn.

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wij komen alleen nog maar bij de Jumbo.
    Nou heb ik per filiaal wel wisselende ervaringen gehoord maar blijkbaar hebben wij geluk.
    Het is echt een hele fijne / goede winkel.

13. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Maar dat lopen schreeuwen dat je de 5e bent, dat moet je ook maar durven. Ik heb van nature al niet zo'n grote mond, en zie mezelf niet als een 'viswijf' roepen dat ik de 5e ben.

14. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek

Ik ben 1x bij de Jumbo geweest en vind het echt geen goedkope winkel.
    Ik moest oa thee hebben. Gewoon normale english blend thee.
    Bij de AH kost die van de ES 28ct(20 zakjes) en bij Jumbo was ik bijna 1euro kwijt voor 20zakjes.

En zo nog wel meer dingen.

Overigens vind ik het een onoverzichtelijke winkel. Alles staat door elkaar en superonlogisch op gezet.

15. moes

moes Fanatiek lid

Jul 20, 2006
    2,765
    9
    38
    ik ken ook iemand die eens gratis boodschappen mee naar huis kreeg.
    ze had het zelf niet eens door, maar ze werd door personeel er op geattendeert dat ze 4de wachtende was, en dat ze haar boodschappen gratis mee mocht nemen!

ik denk ook dat het alleen bij karretjes geldt.
    je hebt ook wel eens groepen schooljeugd, dan heb je gelijk een volle rij.

16. janna76

janna76 Fanatiek lid

Nov 8, 2008
    1,412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Tja, het word hier niet een super grote Jumbo. Maar ik ga het lekker proberen. Stel je voor. Voor een 100euro boodschappen of zo. Want ik ga eens in de zoveel tijd boodschappen doen voor in de vooraad. Dan hoef ik een maand of anderhalf alleen maar dingen bij te halen.;)

17. mama em

mama em Fanatiek lid

Apr 2, 2008
    1,315
    0
    36
    hier hangt het ook boven de kassa's. Vind het een fijne winkel en goede regel.
    Moest pas ff snel wat hebben en was bij de appie hein, nou moest me toch lang wachten....en die kassamiep maar kletsen met iedereen. Bij de Jumbo gooien ze snel een extra kassa open en hoef ik zelfs op zaterdag nooit lang te wachten.

Heb t nog niet meegemaakt dat iemand gratis boodschappen meekreeg, ze letten er echt goed op.

18. mama em

mama em Fanatiek lid

Apr 2, 2008
    1,315
    0
    36
    hier ook een grote jumbo trouwens. Toen die er nog niet was ging ik vaak naar een andere plaats naar de jumbo en die was een stuk kleiner en onoverzichtelijker!

19. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Jumbo is wel echt goedkoper, ook met A merken scheelt het een paar cent!

Ik vind het een goede regel. Zou zelf niet zo snel roepen als ik de 4e in de rij ben, maar geeft me wel een prettig gevoel dat ze me niet onnodig lang laten wachten. Ik voel me in de Jumbo sowieso serieus genomen, kan ik van onze appie niet zeggen :(

20. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Bij de Bas hebben ze ook zo'n regel...alleen krijg je de boodschappen in je kar niet gratis, maar een tas van de Bas met allemaal huismerk artikelen erin gratis. mijn man ziet het echt als een sport en wij hebben dit dus al 2 keer gehad...

Helaas wel 2 keer hetzelfde erin, dus van mij mogen ze wel eens iets anders in die tas gooien.

maar toch mooi meegenomen:)

Share This Page