Wij hebben net gordijntjes opgehaald bij iemand op marktplaats, blijkt dat de ene langer is dan de andere nja balen, maar geen zin om weer terug te rijden want ze zijn wel mooi en staan ook mooi. Nu hebben wij in de buurt een naaiateliertje, zou zo iemand ook gordijnen korter maken? En de zoom opnieuw doen? Ik ga morgen maar ff langs, vind het zo jammer.
Vast wel! Is een simpel klusje om te doen, dus dat willen ze vast wel voor je doen. Ik weet niet waar je woont, anders wil ik het ook wel voor je doen haha
Ja ik denk dat ze dat wel doen. Ik heb het ook laten doen bij ons in de buurt. Maar ik vond het heel erg duur! Ik had ook wel hele lange gordijnen, 6 stuks, daar moest ik 90 voor betalen .
nee bij mij gaat het om 1tje, daar moet een klein stukje vanaf dus ik denk dat het wel onder de 20 euro blijft aangezien ze voor kleding ook altijd weinig vraagt. ga er morgen maar eventjes langs, ik irriteer me eraan dat de ene langer is dan de ander.. haha
ik ben er niet zo handig in ...*schaam* ik laat het liever netjes doen dan dat het er dalijk niet uitziet dat vind ik dan zonde van het geld wat ik aan de gordijnen heb uitgegeven
Oeh, das een beetje ver weg! Maar ik denk dat ze het wel doen hoor! Gewoon ff vragen hoeveel het kost.
kunt het ook zelf doen, met wat vlieseline.. Je meet op wat voor rand je korter wil. Vlieseline ertussen, strijken en het zit vast